Pravkar predstavljeni Mustang Mach-E 1400 dokazuje, kakšne ekstremne zmogljivosti lahko razvije električni pogon s sedmimi motorji in izjemnim potiskom ob podlago. Mach-E-1400 diha za ovratnik povsem električnega dirkalnika Mustang Cobra Jet 1400 z več kot 1400 konjskimi močmi (natančno 1419 KM). Kje jih izkoristiti? Ford namiguje na  osvajanje dirkališč, stez za preskus pospeševanja (‘drag racing’) in za prikaz nadzorovanega drsenja v slogu gymkhane.

Prototip je nastal v sodelovanju s podjetjem RTR, s karoserijo Mustanga Mach-E GT in s podvozjem in s pogonskim sklopom, ki se dopolnjujeta v različnih nastavitvah, da je na voljo resnično vrhunska zmogljivost.

Mustang Mach-E 1400 je rezultat 10.000 ur skupnega dela mojstrov oddelka Ford Performance in podjetja RTR. Kot pravijo so skušali zapolniti vrzel med pričakovanji uporabnikov in tem, kar električna vozila dejansko zmorejo.

Mustang Mach-E 1400 ima sedem motorjev – pet več celo od Mustanga Mach-E GT. Trije so povezani s sprednjim diferencialom, štirje pa v slogu palačinke z zadnjim diferencialom. Z diferencialoma jih povezujeta posamezni pogonski gredi, kar omogoča velik razpon prilagoditev vozila za najrazličnejše vrste uporabe od ‘driftanja’ do dirk z veliko hitrostjo. Prenos moči je lahko enakomerno porazdeljen med sprednjo in zadnjo osjo ali pa je vsa moč dodeljena eni ali drugi osi. Pri hitrosti 257 km/h znaša ciljni potisk ob podlago več kot 1000 kg. Vgrajena baterija s kapaciteto 56,8 kWh je izdelana iz nikelj-manganovo-kobaltnih celic za ultra zmogljivost in hitro oskrbo z energijo.

Vgrajena baterija s kapaciteto 56,8 kWh je izdelana iz nikelj-manganovo-kobaltnih celic za ultra zmogljivost in hitro oskrbo z energijo. Baterijski sistem je zasnovan tako, da med polnjenjem omogoča hlajenje z dielektrično hladilno tekočino, kar skrajša čas med postopkom. Mustang Mach-E 1400, ki se bo kmalu predstavil tudi na dirki prvenstva NASCAR, je namenjen tudi preizkusu novih materialov. Pokrov motornega prostora je iz organskih kompozitnih vlaken, lahke alternative ogljikovim vlaknom, iz katerih je sicer izdelano vozilo.