Volkswagen Gospodarska vozila s prvimi oblikovalskimi skicami napoveduje novo generacijo Amaroka. Ob tem sporoča, da ga bodo poslali na trg še v letošnem letu. Predstavil naj bi se s kopico novosti, predvsem s številnimi v tem segmentu novimi asistenčnimi sistemi. Skice poudarjajo  vidne dinamične, samozavestne linije. Novi Amarok bo zasnovan povsem na novo. Z večjim odmikom od tal, s številnimi komfortnimi funkcijami in večjim odmikom od tal bo omogočal še boljše terenske lastnosti kot v prejšnjih generacijah.

Novi Amarok bo z dolžino 5,35 m za 10 cm daljši, kar naj bi se poznalo še posebno v večjem prostoru za noge v drugi vrsti sedežev, ker je karoserija širša od sedanje različice. Z maso do ene tone ga bo ponovno poganjal motor V6 TDI,  kar naj bi – kot menijo v Volkswagnu – razveselilo ne le sedanjih ljubiteljev Amaroka, temveč tudi nove ciljne skupine. Celotna zunanjost novega, športnega Amaroka ima izrazitejši videz, ki odraža moč in vlečno silo.

Bolj prestižna kot kdaj koli prej je tudi notranjost, zagotavljajo pri Volkswagnu Gospodarska vozila in dodajajo, da udobje, koncept upravljanja, povezljivost in ambient v popolnoma novi notranjosti so tisto, zaradi česar se bodo z novim Amarokom merila v svetovnem B-segmentu pickupov z maso do ene tone močno dvignila. Albert-Johann Kirzinger, vodja oblikovanja za Volkswagnova gospodarska vozila razkriva, da je med ohišjema koles spet dovolj prostora za euro paleto – poskrbljeno pa je tudi za varnost tovora. “Stilski drog, ki dvojno kabino vizualno podaljša v tovorni boks, ponovno ustvarja dinamična, aerodinamična in absolutno trdna proporcionalna razmerja Amarokove karoserije.”

Amarok  je v serijski proizvodnji od leta 2010. Ime tega modela izvira iz jezika severnoameriških Inuitov in pomeni volk. Druga generacija s serijskim dizelskim motorjem V6 navdušuje kupce na Amarokovih trgih od leta 2016. V dvanajstih letih je bilo skupno prodanih že več kot 815.000 primerkov. Najnovejšo različico prestižnega pickupa, ki so jo razvile ekipe v Avstraliji in Evropi, bodo v prihodnosti proizvajal v južnoafriškem Silvertonu.