Po premieri modela R8 LM GT3 na salonu v Parizu se je Audi lotil tudi doslej najhitrejšega R8 v izvedbi Coupe’ in Spyder. Z markantnejšim zunanjim dizajnom, modificiranimi dinamičnimi komponentami in  zmogljivejšimi motorji V10, ki jih izdelujejo v madžarski tovarni motorjev Györ, se predstavljata športno izrazitejša in ostrejša.Atmosferski motor V10 je na voljo v dveh različno močnih izvedbah s skoraj enako pogonsko tehnologijo motorja kot je uporabljena v dirkalnikih R8 LMS GT3 in R8 LMS GT4. Oba agregata sta opremljena s filtrom za trdne delce. Prilagoditve podvozja omogočajo  boljšo stabilnost in natančnost.

Poleg že znanih nastavitev sistema Audi drive select z nastavitvijo Performance so odvisno od motorja na voljo še trije dodatni programi za vožnjo po suhem, mokrem ali zasneženem cestišču. Ti poskrbijo za prilagoditev najpomembnejših vozno dinamičnih parametrov na drsnost cestišča. Z izpopolnjeno funkcijo elektronskega nadzora stabilnosti vrhunski model hitrost s 100 km/h do mirovanja skrajša do 1,5 metra, z 200 km/h pa celo do 5 metrov.

Novi Audi R8 je tovarniško opremljen z lahkimi 19-palčnimi platišči, opcijsko tudi 20-palčnimi platišči. Poleg serijskih kolutnih zavor so na izbiro tudi keramične.

Glede na vrsto motorja je  Audi R8 na izbiro s tremi paketi zunanje opreme, ki se med seboj ločijo z različnimi poudarki na sprednjem razdelilnem elementu, letvah na pragovih in usmerniku zraka. Po želji so Audijevi krogi in napisi na zunanjosti lahko lakirani v visokosijajni črni barvi. Ponudbo barv dopolnjujeta nova kovinska odtenka v sivi in ascari modri barvi. Linija Audi Exclusive ima še dodatne možnosti prilagajanja  zunanjosti in v notranjosti Audija R8 svojemu osebnemu okusu. Na evropskem trgu je napovedan v začetku leta 2019.