Citroen se pripravlja na pomemben korak naprej z novo generacijo modela C5 Aircross, katerega uradna predstavitev je napovedana za konec aprila. V prodajne salone naj bi zapeljal decembra 2025. Nova izdaja priljubljenega SUV-ja prinaša celostno prenovo – od zunanje podobe in tehnične zasnove do pogonskih sklopov.

Gre za edini Citroenov model, ki se še proizvaja v Franciji, novi C5 Aircross pa sledi oblikovalski filozofiji, predstavljeni s konceptom na lanskem pariškem avtomobilskem salonu. V primerjavi s trenutno generacijo bo novi model precej bolj oglato oblikovan, v slogu najnovejših Citroënovih modelov, kot je na primer nova C3.

Zunanjost zaznamuje izrazita svetlobna podoba: dnevne luči tvorijo dva vodoravna LED trakova ter dva kvadratna svetlobna elementa na vsaki strani. Zadaj bodo žarometi v tridelnem vodoravnem dizajnu deloma segali tudi na boke vozila, podobno kot pri konceptnem vozilu. Črn strešni lok doda športen pridih in vizualno zniža silhueto avtomobila, ki naj bi meril približno 4,65 metra v dolžino.

Minimalizem in udobje v notranjosti

Notranjost novega C5 Aircrossa bo zasnovana z mislijo na udobje vseh potnikov. Armaturna plošča bo minimalistična in digitalizirana, z navpično nameščenim osrednjim zaslonom na dotik, kar predstavlja odmik od vodoravne postavitve v preteklih modelih. Vse različice bodo opremljene z avtomatskim menjalnikom, kar omogoča dodatne odlagalne površine namesto klasične prestavne ročice. Pred voznikom bo nameščen tanek, vodoravni digitalni prikazovalnik.

Tehnična zasnova in elektrificirani pogoni

Nova C5 Aircross bo zasnovana na platformi STLA Medium, ki jo Citroën deli s sestrskimi modeli v koncernu Stellantis – kot sta nova Peugeot 5008 in prihajajoča generacija Jeep Compassa. Gre za fleksibilno arhitekturo, ki podpira več vrst pogonov: blagi hibridi, priključni hibridi in povsem električne različice.

Po napovedih bo blago hibridno različico poganjal 1,2-litrski trivaljni bencinski motor PureTech s 145 KM, medtem ko bo priključni hibrid uporabljal 1,6-litrski štirivaljnik s sistemsko močjo 194 KM. Obe različici bosta imeli robotiziran menjalnik z dvojno sklopko.

Električne različice bodo imele moč med 210 in 231 KM, Citroen pa pripravlja tudi dvo-motorsko različico s štirikolesnim pogonom. Doseg bo po napovedih znašal do 700 kilometrov, kar pomeni resen korak naprej v električni mobilnosti.

Z novo C5 Aircross Citroen cilja na razred srednje velikih SUV-jev z izrazito družinsko in udobno noto, a hkrati s sodobno tehnologijo in trajnostno naravnanostjo.