Land Rover Defender se predstavlja z novimi tehnološko naprednimi pogonskimi sklopi, širšo ponudbo različic in več možnosti osebne izbire za širši krog kupcev.

V modelnem letu 2021 je največja novost Defenderja napredni priključni hibrid 400e PHEVk ki združuje 404 KM dvolitrskega bencinskega štirivaljnika s 105 kW električnega motorja, z izjemnim navorom ob nizkih obratovalnih stroških, emisijami CO2 le 74 g/km in s kombiniranim povprečjem 3,3 l/100 km. V povsem električnem načinu z ničelnimi emisijami 43 kilometrov vključno s terenom, kjer takojšen navor elektromotorja prispeva dodatno injekcijo moči. Novemu P400e se pridružuje tudi zmogljiv in po uradnih zagotovilih učinkovit vrstni šestvaljni dizelski motor Ingenium znamke Land Rover.

Brezkompromisne zmogljivosti, odločen odziv in prepričljivo progresivnost potrjujejo uveljavljen vrhunski status cestnega in predvsem terenskega vozila.​​Obe izvedenki Defender 90 in 110 sta na izbiro tudi v novi izvedbi X-Dynamic, ki ponuja izbran nabor elementov zunanje in notranje opreme skladne zmogljivostim terenskega pogona 4×4 in zagotavljajo, da Defender ne gre mimo neopažen..

D300 predstavlja vrh ponudbe s 300 KM in 650 Nm navora. Zagotavlja čas odzivnosti od 0 do 100 km/h v 6,3 sekunde oziroma 6,7 sekunde za Defender 90. Večji navor Defenderja D300 zagotavlja brezskrbne zmogljivosti tako na terenu kot tudi zunaj njega, kar se popolnoma prilega trdemu značaju Defenderja, zagotavljajo uradni viri.