Nissan X-Trail, globalno med najbolje prodajanimi športnimi terenci je od dobrega tedna oblikovno in vsebinsko osvežen uradno na voljo tudi na našem trgu. Predstavlja se z izrazitejšim, robustnim dizajnom zunanjosti, kakovostno notranjostjo, privlačnimi novimi, bolj praktičnimi funkcijami in inovativnimi tehnologijami za udobnejšo vožnjo in večjo varnost na cesti. Novost je vsebinsko bogato opremljena različica N-Connecta s še večjo izbiro privlačnih multimedijskih funkcij in tehnologijo avtonomne vožnje ProPilot. Pri posodobitvi X-Traila je Nissan upošteval povratne informacije kupcev, da bi se čim bolj približal viziji popolnega vozila za različne družinske dogodivščine petih ali sedmih članov.

Novi Nissan X-Trail z 2,0-litrskim dCI X-T 4WD 177 KM, ki smo ga imeli priložnost voziti pred premierno, ohranja po prostoru enako gostoljubno, udobno notranjost, ki jo že poznamo, udobne in izdatno nastavljive, ogrevane usnjene sedeže, relativno visok položaj za volanom, estetsko skladno oblikovano in diskretno osveženo armaturno ploščo, z barvnim 5-palčnim TFT zaslonom med merilniki ter s praktičnimi in na dosegu roke razporejenimi gumbi za upravljanje funkcij. Najbogatejša serijska oprema Tekna, kot tem primeru, vključuje še 19-palčna platišča, električno pomično panoramsko streho, odličen audio sistem z 8 zvočniki in inteligentni sistem za pomoč pri parkiranju. Prostora je veliko tudi na zadnji klopi, vzdolžno pomični za 26 cm za lažji dostop do tretje vrste in višji od prednjih sedežev za boljši pregled tudi naprej. Prostoren prtljažnik osnovnih 550 litrov se prilagaja različnim potrebam vse do 1982 l.

Vidljivost nazaj ni ravno najboljša zaradi ožjega zadnjega stekla in širokih zadnjih stebričkov, ki ovirajo pogled v levo, zato lahko voznik pri vzvratni vožnji računa na zadnjo kamero in številne senzorje v serijski opremi ali vključi novo funkcijo ProPILOT in X-Trail bo parkiral sam. Dvolitrski turbodizel s 177 KM v povezavi z elektronsko krmiljenim brezstopenjskim samodejnim menjalnikom Xtronic, ki ponuja še varčni način Eco. Motor je prožen in živahen, tekoče odziven od 1700-1800 vrtljajev tako za udobno in sproščeno vožnjo v mestnem prometu kot na daljših razdaljah.

Mehak in učinkovit je tudi samodejni brezstopenjski menjalnik, toda če odločno stopimo na plin, se pokaže znana šibka točka CVT menjalnikov, odzove se počasi in glasno, kar postane moteče. Izmerjen odziv je 9,6 s od 0 do 100 km/h, z najvišjo hitrostjo 196 km/h in s povprečjem porabe dobrih 8 litrov. Preverjen štirikolesni pogon ALL Mode 4×4 se lahko loteva tudi ne ravno enostavnih terenskih podlag, čeprav nima zapor diferenciala. Najzmogljivejši in najbolj bogato opremljeni X-Trail z opremo Tekna zahteva okroglih 40 tisoč evrov.