Popolnoma na novo zasnovan, dosledno v duhu strategije znamke, napoveduje tudi prehod v višji cenovni razred. Novi Peugeot 208 zasnovan na najnovejši generaciji prilagodljive konstrukcijske osnove skupine PSA, je večji, širši in višji. Nova konstrukcijska platforma zaradi nižje mase vozila, boljše aerodinamike, znižanega kotalnega upora in tehnično izpopolnjenih pogonskih sklopov, vpliva na nižje emisije CO2. Omogoča tudi visoko stopnjo varnosti in udobja. Poleg inovativne oblikovne zasnove se predstavlja tudi z novo generacijo voznikovega mesta Peugeot i-Cockpit s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.

V najnovejši generaciji bo s prihodom na trg na voljo tudi različica e-208 s 100% električnim pogonom motorja 100 kW/136 KM in navorom 260 Nm, razpoložljivega že od 0 km/h. Značilnosti električne različice je neslišna vožnja, brez vibracij, animacija s prikazom delovanja pogonskega sklopa v realnem času in izbira treh načinov vožnje: 1.eko: optimalna avtonomija, 2.normalni: optimalno udobje za vsakodnevno uporabo, 3.športni: prednost imajo zmogljivost in občutki, moč in najvišji navor (0 do 100 km/h v 8,1 sek.).Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja: na zmerni in silovitejši način.

Bivalno udobje in prostornina prtljažnika sta enaka kot pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem. Akumulatorske baterije so razporejene pod talno ploščo novega PEUGEOTA 208. Novi PEUGEOT e-208 je opremljen z visoko zmogljivim akumulatorjem 50 kWh, ki mu omogoča tudi do 340 kilometrov avtonomije po homologacijskem globalno usklajenem preizkusnem postopek za osebna vozila in lahka gospodarska vozila WLTP oziroma 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC. Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti.

Polnjenje se prilagaja vsakodnevnim situacijam. S klasičnim gospodinjskim priključkom za 100 % napolnjenost v 16 urah, z zmogljivim priključkom s priloženim polnilnim kablom priključne postaje Wall Box v 5h15 pri trifaznem toku (11 kW) ali v 8 urah pri enofaznem toku (7,4 kW), s posebnim javnim priključkom do 80 % napolnjenosti v 30 minutah. Polnjenje novega PEUGEOTA e-208 je možno upravljati tudi daljinsko prek zaslona povezljive navigacije ali z aplikacijo MyPeugeot® na pametnem telefonu.

Ponudba motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije ustreza zahtevam emisijskega standarda €6.d za bencinske motorje in €6.d-temp za dizelske motorje. Motorja PureTech 100 in 130,  sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Bencinska ponudba temelji na trivaljnem 1,2-litrskem motorju, v različicah: PureTech 75 S&S BVM5, PureTech 100 S&S BVM6 ali EAT8, PureTech 130 S&S EAT8. Na izbiro bo tudi štirivaljni 1,5-litrski dizelski BlueHDi 100 S&S BVM6. Novi PEUGEOT 208 je na voljo s petimi nivoji opreme: Access, Active, Allure, GT Line in GT. Po premieri na salonu v Ženevi, v začetku marca, je prihod na trg napovedan v jeseni 2019. Rezervacije bodo sprejemali na posebni spletni strani, z možnostjo spletnega plačila vozila.