Peugeot je hkrati z novim 5008 predstavil pri nas tudi oblikovno in tehnično osveženi kompaktni 308, ki nadaljuje zgodbo najbolje prodajanega modela v znamenju leva. Proizvedli so ga že v več kot 760.000 primerkih. Napredna ponudba funkcij za vzpostavitev povezave, ki so odločno usmerjene v prihodnost računa predvsem na sistem Mirror Screen. Vgrajeni telematski sistem je namreč pridobil zaslon s kapacitivno tehnologijo in povezljivo 3D navigacijo.

 

 

Novi Peugeot 308 je po novem opremljen tudi s trenutno vsemi sistemi za pomoč pri vožnji, podobno kot nova športna terenska Peugeot 3008 in 5008. Bogatejša ponudba pogonskih sklopov, kakršnih doslej v njegovem segmentu še ni bilo. Novi 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki se vgrajuje skupaj z dizelskim motorjem BlueHDi 180 S&S, in pa inovativen dizelski motor BlueHDi 130 S&S, ki poveličujeta vozne lastnosti novega Peugeota 308. Novi, učinkovitejši motorji izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6.c z novimi protionesnaževalnimi sistemi za bencinske in tudi dizelske motorje. Nova je tudi prestavna ročica samodejnega menjalnika Shift and Park by wire pri modelu EAT8.

 

 

Peugeot 308 se predstavlja z večjo izbiro serijskih paketov opreme: Access, Active, Allure, GT Line, GT in Gti, kar velja tudi za karavansko izvedenko SW. Okrasna maska je po novem vertikalno umeščena, z logotipom leva na sredini in novim odbijačem v dveh dinamičnih različicah. Vse izvedenke imajo v prednja žarometa vgrajene diode LED. Novi halogenski žarometi z modulom elipsaste oblike so na voljo pri prvih treh nivojih opreme. Bogatejše opremljene izvedenke GT Line, GT in GTi pa imajo osvetlitev s tehnologijo Full LED. Hlajenje motorja zagotavljajo tri velike odprtine na spodnjem delu. V stranskih režah sta nameščeni prednji meglenki.