Novi Porsche 911 GT3 RS je visokozmogljivi športnik s cestno homologacijo. Z  močjo 386 kW (525 KM) temelji na tehnologijah in načelih motošporta. Visokoturažni atmosferski motor z dirkalnimi geni in lahko konstrukcijo ne skriva ožjega sorodstva z modelom 911 GT3 R. Izdaja ga predvsem koncept hlajenja in aerodinamike.

Namesto dosedanje zasnove s tremi hladilniki ima novi 911 GT3 RS poševno vgrajen sredinski hladilnik v sprednjem delu vozila, kjer je pri drugih modelih 911 prtljažnik. Brezstopenjsko nastavljivi elementi usmernika na sprednjem delu in dvodelnega zadnjega usmernika zraka v kombinaciji s številnimi drugimi rešitvami v iskanju boljše aerodinamike omogočajo skupno pritisno silo avtomobila k tlom v višini 409 kilogramov pri hitrosti 200 km/h. uradni viri navajajo, da novi 911 GT3 RS tako ustvarja dvakrat tolikšen pritisni tlak kot njegov predhodnik (tip 991 II) in trikrat tolikšnega kot aktualni 911 GT3. Pri hitrosti 285 km/h skupna pritisna sila avtomobila k tlom znaša 860 kilogramov.

Novost v serijskem Porscheju je vgrajen sistem za zmanjšanje zračnega upora (DRS). Za doseganje majhnega zračnega upora in višje hitrosti na ravnih cestnih odsekih sistem DRS v določenem delovnem območju omogoča, da se s pritiskom na gumb usmerniki postavijo v položni položaj. Porsche navaja tudi, da pri zaviranju s polno močjo iz višjih hitrosti se aktivira funkcija Airbrake: elementi usmernika na sprednjem in zadnjem delu vozila. Ti se postavijo v maksimalni položaj, s čimer ustvarijo aerodinamični zavorni učinek, ki bistveno podpira kolesne zavore.

Med številnimi uporabnimi aerodinamični elementi velja izpostaviti dizajn karoserije novega 911 GT3 RS in zadnji usmernik zraka z večsmerno nastavljivo konstrukcijo, ki je v vseh dimenzijah bistveno večji. Poleg tega sprednji del modela 911 GT3 RS nima več sprednjega usmernika zraka, ampak tako imenovani sprednji razdelilni element, ki tok zrak usmerja navzgor in navzdol. Odprtine na zadnjih stranskih delih so pri novem 911 GT3 RS uporabljene izključno za izboljšanje aerodinamike in niso namenjene vsesavanju procesnega zraka. Tudi zadnji kolesni ohišji sta opremljeni s poglobljenim delom in stranskim usmernikom za optimizirano usmerjanje zraka. Difuzor na zadku izvira iz modela 911 GT3 in je bil nekoliko prilagojen.

Dirkalno podvozje z možnostjo prilagajanja iz vozniške kabine preko aerodinamičnih vodil poveča potisk k tlom na sprednji premi pri maksimalni hitrosti za okoli 40 kilogramov, kar se uporablja samo v vrhunskem motošportu. Za ohranjanje ravnovesja potiska k tlom med sprednjo in zadnjo premo tudi pri zaviranju iz visokih hitrosti, so inženirji, zadolženi za podvozje, bistveno zmanjšali vzdolžno nagibanje karoserije (t. i. antidive). Tudi asistenčni sistemi in krmiljenje zadnje preme so opremljeni s še bolj dinamično nastavitvijo. 911 GT3 RS omogoča tri vozne načine: Normal, Sport in Track. Atmosferski tirilitrski šestvaljni bokser motor z visokoturažno zasnovo.


Štirilitrski visokoturažni atmosferski motor je bil še dodatno izpopolnjen v primerjavi z motorjem v modelu 911 GT3. Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK) s sedmimi prestavami ima v primerjavi z modelom 911 GT3 krajše skupno prestavno razmerje. 911 GT3 RS od 0 do 100 km/h pospeši v 3,2 sekunde in v sedmi prestavi doseže najvišjo hitrost 296 km/h. Na zadnji premi so še naprej uporabljeni zavorni koluti v velikosti 380 milimetrov in štiribatne zavorne čeljusti. Opcijske keramične zavore Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) so na sprednji premi opremljene s 410 milimetrov, na zadnji premi pa s 390 milimetrov velikimi zavornimi koluti. Novi 911 GT3 RS je serijsko opremljen s kovanimi aluminijastimi platišči s centralnim vijakom. Športne pnevmatike s cestno homologacijo v dimenzijah 275/35 R 20 spredaj in 335/30 R21 zadaj poskrbijo visok mehanski oprijem.

Na voljo je s paketoma Clubsport in Weissach. Notranjost se predstavlja v značilnem slogu modelov RS: črno usnje, Racetex in elementi iz karbona zaznamujejo prečiščeni športni ambient. 911 GT3 RS je brez doplačila na voljo s paketom Clubsport. Ta med drugim vključuje jeklen varnostni lok, ročni gasilni aparat in šesttočkovni varnostni pas za voznikovo stran. Bistveno bogatejši je paket Weissach, ki je na voljo za doplačilo. Prednaročila za 911 GT3 RS že sprejemajo. V Nemčiji stane od 229.517 evrov naprej .

Lastnikom tega modela je na voljo ekskluzivni kronograf v izvedbi Porsche Design, ki ga je v duhu motošporta razvila lastna urarska manufaktura v švicarskem Solothurnu razvila kronograf za 911 GT3 RS. V notranjosti te mehanske ure je mehanski mehanizem Porsche Design – manufakturni kaliber WERK 01.200, ki je zaradi svoje izjemne natančnosti prejel certifikat COSC. Poleg novosti, kot je pulzometrska skala na luneti, je na njem mogoče najti številne oblikovalske posebnosti in materiale iz modela GT3 RS.