Renault sporoča, da s četrtkom 30.junija 2022 začenja sprejemati spletna prednaročila za novega Australa v petih evropskih državah – Franciji, Španiji, Italiji, Nemčiji in na Nizozemskem.Več kot 34.000 zainteresiranih kupcev se je že pridružilo posebnemu programu odnosov s strankami »Austral Now«, ki je bil predstavljen februarja letos. Prek lastne spletne platforme programa ponuja vrsto ekskluzivnih vsebin in izvaja vrsto digitalnih kampanj z naročniki. vse do izdaje Avstralije.

Povsem novi Austral je bil zasnovan za udobje celotne družine. Razkriva visokotehnološki kokpit in sodobno notranjost , s poudarkom na kakovosti, praktičnosti in prostornosti. Zaslon OpenR je eden največjih na avtomobilskem trgu in združuje prikaz instrumentov na armaturni plošči z navigacijskim in multimedijskim zaslonom, ki združuje vodilne Googlove storitve in aplikacije. Nastal je na platformi CMF-CD, po zasnovi večnamenski, z individualno nastavitvijo zložljivih zadnjih sedežev, tudi z vzdolžnim pomikom za 16 cm se prilagaja prostoru za noge potnikov zadaj ali velikosti prtljažnika.

Novi Austral predstavlja Renaultovo tretjo generacijo štirikolesnega krmilnega sistema 4CONTROL Advanced. Podvozje s štirikolesnim pogonom, edino te vrste v segmentu C-SUV, ponuja manevriranje mestnega avtomobila in neprimerljivo stabilnost. Novost je tudi druga generacija hibridnega motorja E-TECH, ki ga je razvil in patentiral Renault. E-TECH Full Hybrid z veliko napredne tehnologije, je opremljen z 1,2-litrskim 3-valjnim bencinskim motorjem s turbopolnilnikom, povezanim z električnim motorjem v omrežju 400 V za 160 ali 200 KM.

Z 42-odstotno energijsko učinkovitostjo je Avstral med najboljšimi na trgu. Napovedano povprečje porabe goriva se začenja pri 4,5 L/100 km, podobno kot pri najsodobnejših dizelskih motorjih. Poleg tega naj bi Austral ustvarjal zelo nizke ravni emisij CO2 (103 g CO2/km1) in hkrati večje zadovoljstvo v vožnji. Motor 130 KM Mild Hybrid Advanced predstavlja alternativo dizelskemu motorju. Združuje najnovejši 1,2-litrski 3-valjni bencinski motor s turbopolnilnikom z 48 V litij-ionsko baterijo in zaganjalnikom, ki pomaga bencinskemu motorju, ko potrebuje največ energije – zagon in pospeševanje – za vbrizgavanje dodatne moči ob minimalnem zmanjšanju poraba goriva od 5,2 L/100 km in 118 g CO2/km.

Vstopni motor 140 KM ali 160 KM Mild Hybrid s preizkušeno tehnologijo uporablja 1,3-litrski 4-valjni bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva, ki je že na voljo pri izbranih vozilih Renault. Motor, ki je bil razvit v sodelovanju z Daimlerjem, je podprt z zaganjalnikom in 12-voltnim litij-ionskim akumulatorjem ter ponuja porabo goriva v mešanem ciklu že s 6 L/100 km in emisijami 137 g CO2/km.