Konec leta 2019 je napovedan novi Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R je najzmogljivejši serijski avtomobil, kar jih je Renault kdajkoli ponudil na trgu. Na ceste prinaša tehnologije in strokovno znanje oddelka Renault Sport z dirkališč.

Inženirji Renault Sport so v tem primeru s svojim strokovnim znanjem šli doslej najdlje. Končni rezultat je potrdil nov rekord na stezi Nürburgring Nordschleife.

Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R poganja izjemno učinkovit 1,8-litrski motor z močjo 300 KM Inžinirji so se osredotočili predvsem na drastično zmanjšanje mase, odstranili so zadnje sedeže, za doplačilo pa so na voljo tudi ogljikova platišča in Akrapovičev izpušni sistem iz titana. Trophy-R je tako lažji za 130 kilogramov od Mégane R.S. Trophy brez dodatne opreme.

Na radikalne zmogljivosti vplivajo povsem prenovljene, izboljšane obese, posebni nastavljivi blažilniki Öhlins, posebej za Renault Sport razvite pnevmatike Bridgestone Potenza S007, zelo zmogljiv zavorni sistem z ogljikovo-keramičnimi koluti Brembo za doplačilo in za boljši pritisk ob stezo, kot tudi učinkovitejši pretok zraka še poseben karbonski difuzor in reže za zajemanje zraka.

Trud strokovnjakov je potrdil kronometer z novim absolutnim rekordom serijskega avtomobila s prednjim pogonom. Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R je 5. aprila 2019 na 20,6 kilometra dolgi stezi Nürburgring Nordschleife dosegel rekordni čas 07 m 40,100 s in hkrati referenčni čas 07 m 45,389 z uradnega celotnega kroga te steze. Gre za izreden dosežek, ki je na tej ravni osnova za morebitne prostor za morebitno izboljšanje vedno bolj omejen.

Novi Mégane R.S. Trophy-R, bo naprodaj proti koncu leta 2019 kot posebna omejena serija s samo 500 oštevilčenimi primerki.