Nova e-tron in e-tron Sportback jamčita vožnjo na električni pogon tudi na daljših relacijah. Predvsem s pomočjo krivulje polnjenja, kakršne tekmeci ne ponujajo, omogoča hitro polnjenje, ki je ključnega pomena zlasti na dolgih razdaljah, ko mora biti avto po kratkem postanku hitro pripravljen za nadaljevanje poti. Bistvena za kratek čas polnjenja je visoka hitrost polnjenja (koliko kWh/minuto se napolni) med celotnim trajanjem polnjenja. Vozniki obeh modelov imajo v tem primeru na voljo do 150 kWh polnilne moči v velikem delu postopka polnjenja, kar jim omogoča izpopolnjeni toplotni management litij-ionske baterije. Pri ocenjevanju funkcionalnosti električnega avtomobila morajo kupci upoštevati hitrost polnjenja in ne le nazivno največjo moč polnjenja. V idealnih pogojih se avto v območju napolnjenosti med 5 in 70 odstotki polni na pragu maksimalne moči polnjenja, nato pa inteligentni baterijski management jakost toka zmanjša.

Ta koncept, kot pojasnjuje Audi, je povsem drugačen od drugih konceptov, pri katerih je polna moč dosežena le za kratek čas – na t. i. konici (angl. peak) in se občutno zniža, še preden doseže prag 70 odstotkov. Ta koncept v vsakodnevnem življenju prinaša veliko prednost: za doseg pribl. 100 kilometrov uporabnik v najboljšem primeru na polnilnem stebru stoji manj kot 10 minut. Do 80 odstotkov se Audi e tron 55 napolni v pribl. 30 minutah. Čeprav iz tehničnih razlogov traja občutno dlje, da se napolni še preostalih 20 odstotkov kapacitete litij-ionske baterije, polnjenje (napolnjenost 5 do 100 odstotkov) na polnilnem stebru HPC do polne kapacitete traja okrog 45 minut – kar je v primerjavi s tekmeci izvrsten podatek.