Opel Mokka X je med najbolj priljubljenimi mestnimi športnim terenci. Prodajne številke govorijo v njen prid. Lansko leto prenovljen, predvsem njen prednji del in novo oznako X, ki ne pomeni samo štirikolesnega pogona temveč z Mokko tudi vstop v nov razred športnih terencev višjega Croslanda X in najnovejšega Grandlanda X. Prepričati zna izrazitejši prednji del, večja višina od tal, vozne karakteristike in kompaktne mere z dolžino 4,28 m, ki omogočajo notranji prostor 4 odraslim potnikom in diskreten prtljažnik.

Zamenjal ga je bolj uglajen, novejši in tehnološko sodobnejši, tišji 1,6-litrski ‘šepetajoči dizelski motor’ CDTI, kot so ga označili s 100 kW/136 KM zasnovan v Torinu, v tovarni GM Powertrain Europe, kjer so nastali tudi ostali dizelski motorji Opel. Poganja tudi  Zafiro, Astro in Merivo. Novost Mokke X je tudi prilagodljivi štirikolesni pogon z elektronskim sistemom večlamelne sklopke, ki v MOKKI X brezhibno porazdeli moč med prednjo in zadnjo osjo v razmerju od 100:0 do 50:50, za boljši oprijem in stabilnost na spolzkih ali zasneženih cestah in slabem makadamu, pri vsakdanji uporabi pa deluje kot varčni prednji pogon.

 

V mestnem prometu je Mokka enostavno vodljiva in okretna, kar je že znano, kakšna težava lahko nastane zaradi slabše vidljivosti pri vzvratni vožnji, kjer bodo vozniku v pomoč zvočni senzorji, ki so del serijske opreme. Dizelski motor 1,6 CDTI s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom se na voznikovo zahtevo hitro odzove, od 0 do 100 km/h v 9,9 s, brez oklevanja tudi pri nizkih vrtljajih. Najvišja hitrost je 191 km/h. Sistem start/stop ne povzroča dodatnih vibracij, ko se vključi. Na odprti cesti je Mokka zanesljiva in predvidljiva. Lega na cesti je zgledna, zavore opravljajo svoje delo učinkovito. Motor, mehek, tih in progresiven, menja značaj že nad 1.700 vrtjaji in postaja vse do 4.700 vrtljajev občutno odločnejši. Poraba goriva je v povprečju bliže 7-mim kot 6-tim litrom.

 

V notranjosti ni nobenih vidnejših sprememb. Materiali armaturne plošče so na zgledni ravni, mehki na dotik, odlagalnih prostorov za drobnarije ne bo nihče pogrešal, ker jih je veliko. Položaj za volanom je udoben, relativno visok in pregleden, zadaj sicer malo manj. S prtljažnikom prostornine 362 l v osnovi se ne bomo ravno hvalili Omeniti velja 18-palčna platišča, meglenke, dvopodročno klimatsko napravo, radijem in Bluetooth, satelitsko navigacijo z multimedijskim sistemom IntelliLink, ki je za doplačilo, podobno kot zuanji nosilec za kolesa in video kamera Opel Eye. Vozniku je na voljo tudi sistem OnStar za vse praktične in druge informacije na poti. Vstop v svet Mokka X 4×4 z 1,6 CDTI s s paketom opreme Enjoy se začenja malenkost pod 26 tisoč evri.