Od prejšnjega modela, razen imena, mi ostalo ničesar. Koleos je večji po merah, tehnični vsebini in prostorni notranjosti, ki jamči vrhunsko udobje štirim odraslim potnikom, ki si lahko privoščijo tiho in sproščeno vožnjo. Delo mu ne diši preveč, saj ne omogoča udobnega nakladanja. Kolesos se v zgornji del modelske palete, ob bok Talismanu in Espacu, s katerim si deli tehnično osnovo in zasnovo. Sodoben in moderen dizajn v slogu zadnjih modelov Renault je daleč od prve generacije Samsunga. Če kdaj, je zdaj stoodstotni Renault, z robustnim sprednjim delom z velikim logotipom, velikimi sedeži, čvrstimi linijami, s kromiranimi elementi, Full LED Pure Vision prednjimi žarometi s C-shape LED svetlobnim podpisom …Koleos z dolžino 4,67 m zgleda tudi na oko za razred večji kot prej. Zadek poudarjajo ozke in podolgovate luči s tridimenzionalnim efektom. Vidljivost  nazaj omejuje ne ravno veliko zadnje steklo pod strmim kotom strehe, ki se spušča proti zadnjemu delu. Toda parkirni senzorji in zadnja kamera so v serijski opremi. V najbolj luksuznem paketu standardne opreme Initiale Paris, kot v našem primeru, estetski efekt poudarjajo 19-palčna platišča diamantnega videza, kar prispeva nekaj več determiniranosti in elegance.

Koleos v notranjosti ne prikrajša s prostorom nikogar, centimetrov v vse smeri je dovolj, tudi zadaj je veliko prostora za noge, le na sredini med prednjima sedežema, kjer sta med ostalim na voljo USB in 12 V vtičnica, za tretjega ni najbolj udobno, vsaj na daljši razdalji. Ne glede na to, da sredinski greben kljub štirikolesnemu pogonu ni najbolj moteč. Že vrata so ob vstopu velika in se široko odpirajo tako spredaj kot zadaj. Voznika in njegove sopotnike sprejmejo široki in udobni sedeži oblečeni v usnje, ogrevani, s številnimi nastavitvami in masažno funkcijo. Zahvaljujoč številnim odlagalnim mestom in drsnemu naslonu za roke imajo vsi potniki na voljo dovolj odlagalnega prostora.

Kakovost materialov je dobra, voznikovo okolje z armaturno ploščo je znano iz ostalih modelov Renault. Prijetna notranja osvetlitev bi lahko bila še naprednejša in bi vključevala tudi vrata, barvno nastavljiva preko multimedijskega sistema na osrednjem delu armaturne plošče z upravljanjem preko 8,7-palčnega zaslona v znani obliki tablice in 7-palčnega TFT zaslona. Multimedijski sistem R-Link 2 z zaslonom na dotik, ki omogoča upravljanje funkcij vozila, multimedije, navigacije, telefonije in sistemov za pomoč pri vožnji. omogoča upravljanje funkcij vozila, multimedije, navigacije, telefonije in sistemov za pomoč pri vožnji. Na voljo je tudi odličen zvočni sistem Bose. Sistem Visio pa s kamero na vrhu vetrobranskega stekla opozori na 3 načine: prepoznava prometne znake z opozorilnikom prekoračitve hitrosti, pred nenamerno menjavo voznega pasu in samodejnega preklapljanja med dolgimi in zasenčenimi lučmi. Prtljažna vrata z električnim odpiranjem odkrijejo 542-litrski prtljažnik, ki se ga lahko poveča na 1690 litrov, z višino spodnjega nakladalnega roba 77 cm.

Koleos z 2,0-litrskim dCI v kombinaciji z novim samodejnim menjalnikom X-TRONIC razvije 175 konjskih moči. Visok navor 380 Nm se prenaša štirikolesni pogon ALL MODE 4×4-i. Vse različice s štirikolesnim pogonom novega vozila Renault KOLEOS so opremljene z novo tehnologijo ALL MODE 4×4-i. Izberite način vožnje: AUTO, LOCK ali 2WD in ohranite popoln nadzor nad oprijemom koles na vseh podlagah. CVT menjalnik, mehak in na tej osnovi učinkovit, omogoča sproščeno vožnjo v mestnem prometu in ko voznik pohodi plin se odzove dokaj hitreje od ostalih tovrstnih menjalnikov in pri prehitevanjih voznik ni nikoli v zadregi. Toda, če bi lahko izbiral, bi se raje odločil za enega od odzivnejših in prepričljivejših 7- ali 8-stopenjskih samodejnih menjalnikov z dvojno sklopko. To bi bila tudi edina večja pripomba. Na avtocesti se potuje zelo udobno in tiho, skoraj v popolni tišini, najvišja hitrost je lahko 202 km/h.

Koleos je ne glede na maso 1.735 kilogramov, dokaj gibčen tudi v ovinkih. Z višino je mestu pregleden in čeprav je semaforjev vse manj, lahko z mesta do 100 km/h skoči v 9,3 s, povprečje porabe pa je malenkost nad 9 litrov na 100 km. Če bo voznik zavil z asfalta na blažji teren se bo samodejno vključil štirikolesni pogon (4WD AUTO) in po potrebi tudi sredinska zapora diferenciala (4WD Lock). Cena za Koleos Initiale Paris 38.900 evrov, kar je za različico z vrha ponudbe, tehnično in po opremi, sprejemljivo.

Komentiranje je onemogočeno