Peugeot je po približno mesecu dni od predstavitve novega Peugeot 208, pripeljal še crossover 2008, narejen na enaki tehnični osnovi in z enako ponudbo motorjev. Oblikovno in vsebinsko ima veliko skupnega z osnovnim modelom P208. Enako drzen in oster dizajn, še posebno agresivnega prednjega dela z LED žarometi v obliki treh levjih krempljev, dopolnjuje moderno zasnovana notranjost z značilnim toda tehnološko naprednejšim novim PEUGEOT i-Cockpit® 3D.

 

Ta je zasnovan na istih ergonomskih  smernicah kot doslej, s kompaktnim, majhnim volanom za priročnejše krmiljenje in boljši oprijem, velikim HD zaslonom na dotik, na dosegu rok in v voznikovem vidnem polju. Prikazuje informacije v obliki holograma. Prikazi so dinamični in animirani: podatki se približujejo voznikovemu vidnemu polju glede na stopnjo pomembnosti ali kritičnosti, s čimer naj bi se odzivnost skrajšala za približno pol sekunde. Z novim Peugeotom 2008 se predstavlja tudi inovativna instrumentna plošča 3D v višini oči, serijsko v višjih treh paketih opreme. Notranjost je po prostoru na sprejemljivi ravni, prtljažnik pa na dokaj diskretni.

Bogata ponudba pomožnih sistemov, v prvi vrsti ponuja Drive Assist, ki odpira pot pol avtonomni vožnji pri čemer združuje aktivno pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu v kombinaciji s sistemom Lane Positionning- za izbiro točnega položaja vozila na voznem pasu, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8, Omeniti velja še Park Assist, ki samodejno upravlja smer vožnje pri uvozu in izvozu iz parkirnega mesta; samodejno zaviranje v sili zadnje generacije, ki zazna tudi pešce in kolesarje tako podnevi kot ponoči, in sicer od hitrosti 5 km/h do 140 km/h).

V pomoč vozniku so še: aktivni opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte), opozorilnik na voznikovo nepozornost, ki po potrebi priporoča premor, samodejni preklop dolgih luči, da se lahko voznik še bolj osredotoči na cesto, razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov,nadzor mrtvega kota in električna parkirna zavora. Medtem, ko je ponudba motorjev in menjalnikov enaka kot pri 208, je novost električni motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora. Akumulator z visoko kapaciteto 50 kWh zagotavlja do 310 kilometrov avtonomije po novem standardu WLTP. Garancija za akumulator je 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti. Cene se začenjajo  pri 16.400 evrih.BL/Peugeot/