Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'mytheme_wp_head' not found or invalid function name in /home/automo20/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Pri Peugeotu so prepričani, da bo leto 2020 prelomno za energetski prehod v električno prihodnost in svojo priložnost vidijo v najnovejši generaciji Peugeota 208, ki so jo včeraj uradno predstavili tudi pri nas. Poleg popolnoma novega dizajna, ki naj bi se že po videzu opazno ločil od vse bolj dolgočasne oblikovne standardizacije v tem segmentu, z vizijo prihodnosti #UNBORINGTHEFUTURE  (oddolgočasiti prihodnost) omogoča Peugeot predvsem svobodo izbire med tremi različnimi viri pogona: električni, bencinski ali dizelski. Oblika karoserije ne narekuje več načina uporabe. Tudi konstrukcijska osnova ne.

Novi PEUGEOT 208 je zasnovan na najnovejši platformi skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi (Common Modular Platform, s kratico CMP). Razvita predvsem za segmenta B in C  se lahko prilagaja novim modelom s termičnim ali električnim motorjem. Med bencinskimi trivaljnimi 1,2-litrskimi PureTec motorji, razen zmanjšanja osnovne moči na 75 in 100 KM ter dizelskega 1,5 BlueHDi na 100 KM ni večjih novosti. Moč najzmogljivejšega bencinskega 1,2 PureTech s 130 KM ostaja enaka. Največja novost te generacije je Peugeot e208 z motorjem na 100 % električni pogon, z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora s takojšnjo odzivnostjo, od 0 km/h naprej. Spremlja ga tehnološko izpopolnjena animacija na osrednjem zaslonu s prikazom delovanja pogonskega sklopa v realnem času. Vožnja je neslišna in brez vibracij.

Novi PEUGEOT e-208 ponuja tri načine vožnje: eko z optimalnim dometom, normalni način z optimalnim udobjem za vsakodnevno uporabo in športni, ki daje  prednost zmogljivosti, moči in najvišjemu navoru s pospeškom 0 do 100 km/h v 8,1 sek. Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja: zmerni način, podobno kot pri zaviranju z motorjem z notranjim izgorevanjem in silovitejši način z nadzorovanim upočasnjevanjem prek pedala za plin.

Doseg z visoko zmogljivim akumulatorjem 50 kWh, je do 340 kilometrov  po WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures) in 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC (New European Driving Cycle). Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti. S klasičnim gospodinjskim priključkom  traja polnjenje 16 ur, s priloženim polnilnim kablom preko priključne postaje Wall Box  in trifaznem toku (11 kW) se akumulator napolne v 5h15  ali v 8 urah pri enofaznem toku (7,4 kW) in s posebnim javnim priključkom polnilnikov z močjo 100 kW do 80 % napolnjenosti v 30 minutah.

Novi PEUGEOT 208 uvaja tudi novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in nabor sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov. Izbirati je moč med petimi stopnjami opreme: Access, Active, Allure, GT Line in GT. Cenovni razred se začenja z vstopno različico 1,2 PureTech 75 že za 11.800 evrov, električna e-208 pa z vključeno subvencijo 21.450 evrov./BL/