PEUGEOT 3008 z zmogljivo verzijo motorja HYBRID4 vstopa v nove dimenzije kot prvi Peugeot serijske proizvodnje. 3008 GT HYBRID4 predstavlja različico visokega cenovnega razreda, s štirikolesnim pogonom in izjemno močjo 220 kW/300 KM. Gre za kombinacijo motorja PureTech z 200 KM (ali 147 kW) in dveh električnih motorjev: enega spredaj, ki deluje v povezavi z menjalnikom e-EAT8 in razvije 110 konjskih moči (ali 81 kW) in drugega na zadnji premi, ki razvije 112 konjskih moči (ali 83 kW). To mu omogoča pospešek  od 0 do 100 km/h v 5,9 sekundah, če v njem sedi samo voznik. Kapaciteta akumulatorja dosega 13,2 kWh ter omogoča 59 kilometrov(2) avtonomije v 100 % električnem pogon po protokolu WLTP.

Polnjenje je enostavno in hitro, v celoti v eni uri in 45 minutah v z zmogljivo polnilno postajo Wallbox. Motor HYBRID4 je na voljo izključno za izvedenko GT z ekskluzivnim oblazinjenjem v sivi barvi Alcantara z dekorativnimi dodatki iz pravega staranega hrastovega lesa. Na voljo so tudi najnovejši napredni sistemi za pomoč pri vožnji, povzeti od novega PEUGEOTA 508: prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu.

Izvedenki HYBRID4 se bo pridružila še različica na dvokolesni pogon HYBRID z 225 konjskimi močmi (oziroma 165 kW), ki je na trgu napovedana spomladi 2020. Pri slednji bo motor PureTech s 180 konjskimi močmi (oziroma 132 kW) vgrajen skupaj z elektromotorjem s 110 konjskimi močmi (oziroma 80 kW) in v povezavi z menjalnikom e-EAT8.