Peugeot 308 SW je z zadnjo osvežitvijo doživel oblikovno zrelost karavana nižjega srednjega razreda, ki si z osnovnim petvratnim modelom 308 deli popolnoma enak prednji del in notranjost z značilno armaturno ploščo in prepoznavnim voznikovim mestom i-Cockpit, z najmanjšim volanom ne samo v tem razredu. Nov pokrov motorja in vertikalna okrasna maska z vzorcem šahovnice, velikim logotipom leva na sredini, novim odbijačem, halogenskimi žarometi in 16-palčnimi platišči, prispevajo izrazitejši, predvsem pa elegantnejši videz. Karavanska izvedenka SW je za 34 cm daljša od standardne različice Peugeota 308. Razlika je le v karavanskem zadku, prostornem, z osnovnimi 610 litri, vključno s 54 litri pod dnom, ki s podiranjem in prilagajanjem lahko doseže vse prej kot zanemarljivih  1660 litrov. Višina od tal omogoča udoben dostop do prtljažnika. Peugeot 308 SW z dolžino 4,59 m in širino 1,80 m, že na pogled ni majhen. Z daljšo medosno razdaljo za 11 cm od osnovnega 308 je več prostora na zadnjih sedežih, ki so pomaknjeni za 3 cm bolj nazaj, kar pomeni predvsem več prostora za kolena.

Kakovostna notranjost v najbogatejši serijski opremi Allure z 9,7-palčnim barvnim zaslonom različnih funkcij in zato z oblikovno čistejšo armaturno ploščo z manj gumbi, ambientalno LED osvetlitvijo tudi v predelu nog,  omogoča udobna in v veliki meri prijetna potovanja za štiri odrasle in njihovo prtljago. Potniški prostor je s stekleno panoramsko streho svetel in kakovosten, dobro zvočno izoliran, k čemur prispeva tudi tih in učinkovit 1,6-litrski dizelski BlueHdi 120 KM v povezavi z udobnim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6. Živahen in učinkovit, enostavno vodljiv tudi polno obremenjen v nobenem primeru ne spravi voznika v zadrego. V tem primeru je pomemben tudi visok navor 300 Nm, ki prispeva odločno progresivnost motorja ter svoj delež pri solidnem pospešku 9,9 s od 0 do 100 km/h. Najvišja hitrost je 190 km/h. Povprečna poraba večinoma blizu 7-mih litrov.

 

Voznika ne bo spravila v zadrego niti lega na cesti, obnašanje vozila je predvidljivo, vključno z opozorilom, če bo pretiraval. V pomoč mu je za doplačilo samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi
- opozorilnik nepozornosti, nenamerne menjave prometnega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov omejitve hitrosti, kamera za vzvratno vožnjo, ki je prav tako za doplačilo, kot navigacija in digitalni radio DAB. Čeprav je omenjeno in pri vožnji še kako koristno potrebno doplačati, je večino od tega mogoče dobiti že za le dober tisoč več od osnovne cene 21.290, kar je prav tako očiten znak zrelosti tega modela francoskega karavana.

Komentiranje je onemogočeno