Peugeot se lahko pohvali z uspešnimi izkušnjami na Le Mansu. Zmago je slavil z dvema dirkalnikoma dveh različnih generacij: 905 z bencinskim motorjem V10 v letih 1992 in 1993 in 908 z motorjem V12 HDI-FAP leta 2009. PEUGEOT 9X8, radikalno prelomen glede na predhodne generacije, se predstavlja s tehnologijo, ki naj bi zaznamovala začetek novega obdobja.

Hybridni Hypercar PEUGEOT 9X8 je po mnenju odgovornih s svojo “brutalno” arhitekturno zgradbo veliko več kot zgolj dirkalnik. Imajo ga za legendo, estetsko in tehnološko revolucionarno vozilo za ultimativno pustolovščino na področju oblikovne zasnove. Hibridni dirkalnik Hypercar PEUGEOT 9X8 bo v sezoni 2022 zapeljal na dirkalne steze vzdržljivostnih dirk. Ob tej priložnosti se je fotografinja Agnieszka DOROSZEWICZ, specializirana za modo in super dirkalnike, poigrala s svetlobo in kontrasti betonske podlage, kot neke vrste metaforo legendarne dirke 24 ur Le Mansa, kjer se svetloba spreminja iz ure v uro.

Avtomobilski šport pomeni Peugeotu predvsem  izjemen laboratorij idej in fantastičen pospeševalnik inovacij. Hibridni dirkalnik Hypercar 9X8, kot ultimativni ambasador oblikovalskega studia PEUGEOT in pobudnik prihodnjega razvoja tudi, naj bi bil po njihovem, tudi del gibanja, ki se je preneslo na vsa vozila iz prodajnega izbora, zlasti na novega PEUGEOTA 308.

Kot lahko še povzamemo iz uradnih pojasnil, tvorita pogonski sklop 2,6-litrski V6 motor bi-turbo z notranjim zgorevanjem s 500 kW (680 KM), nameščen na zadnji premi, in električni motor/generator z 200 kW, ki je nameščen na prednji premi. Peugeotov hibridni dirkalnik izpostavlja tudi potniški prostor zasnovan na značilnem konceptu i-Cockpita znamke. Novost tega koncepta, ki ga pravzaprav tudi v celoti povzema, je odsotnost zadnjega spojlerja, zaradi česar je njegova morfološka zgradba povsem edinstvena.