Porsche 911 s prenovo generacije 992 sredi življenjskega cikla prvič doslej odpira vrata elektrifikaciji. Motor GTS je tako prvič opremljen s hibridnim sistemom , ki zdaj doseže 541 KM. Novi T-Hybrid sistem 911 GTS sestavlja električni motor, integriran v turbopolnilnik, ki deluje tudi kot generator in zagotavlja do 11 kW električne energije. Temu je dodan sinhronski motor s trajnim magnetom, integriran v 8-stopenjski menjalnik PDK, ki poveča moč bokserskega motorja za 54 KM in navor za 150 Nm. Oba motorja sta združena z visokonapetostno baterijo, ki je po velikosti in teži primerljiva s tradicionalno 12 V zagonsko baterijo, vendar lahko shrani do 1,9 kWh (bruto) energije in deluje pri napetosti 400 V.

Osnovni motor je novi 3,6-litrski bokserski motor (prejšnji GTS je imel prostornino 3,0 litrov). Sam 6-valjnik zagotavlja 485 KM in 570 Nm navora, skupaj z električnim sistemom pa se te vrednosti povečajo na 541 KM in 610 Nm, kar pomeni povečanje moči za 61 KM v primerjavi s predhodno različico. Kot rezultat, Porsche 911 Carrera GTS pospeši od 0 do 100 km/h v 3 sekundah in doseže največjo hitrost 312 km/h. Za upravljanje večje zmogljivosti je bila nastavitev GTS popolnoma prenovljena, pri čemer je krmiljena zadnja os prvič postala standardna. Stabilizacijski sistem proti prevračanju je integriran v visokonapetostni hibridni sistem.

GTS je prepoznaven po petih aktivnih hladilnih rebrih, razporejenih navpično na sprednji strani. Poleg tega so na 911 prvič nameščeni prilagodljivi sprednji podvozni zvočniki. Vsi ti elementi usmerjajo zračni tok tja, kjer je potreben: ko je potrebna majhna moč, zaprte lopute optimizirajo aerodinamiko, ko pa se število vrtljajev motorja dvigne – na primer na stezi – usmerijo velike količine zraka proti hladilnikom.