Po Panameri bo Porsche tudi modelsko serijo Cayenne dopolnil s priključnim hibridom v najzmogljivejši izvedbi. Cayenne Turbo S E-Hybrid in Cayenne Turbo S E Hybrid Coupé izkoriščata sistemsko moč 500 kW (680 KM) v kombinaciji štirilitrskega motorja V8 (404 kW/550 KM) in elektromotorja (100 kW/136 KM) vgrajenega v 8 stopenjski menjalnik Tiptronic S.

Maksimalni sistemski navor doseže 900 Nm čim je število vrtljajev višje kot v prostem teku Oba modela pospešita iz mirovanja do 100 km/h v 3,8 sekunde in dosežeta končno hitrost 295 km/h. Tej izjemni zmogljivosti stoji ob boku tudi visoka učinkovitost: modela Cayenne Turbo S E-Hybrid in Turbo S E-Hybrid Coupé lahko do 40 kilometrov prevozita brez lokalnih emisij. Povprečna poraba po kriterijih NEVC znaša 3,9–3,7 l goriva na 100 km ter 19,6–18,7 kWh elektrike na 100 km.

Porschejevo paleto hibridnih izpeljank bo poleg obeh vrhunskih modelov dopolnil tudi novi Cayenne E-Hybrid Coupé s sistemsko močjo 340 kW (462 KM), 700 Nm navora in električnim dosegom do 43 kilometrov. Znova je mogoče naročiti tudi model Cayenne E-Hybrid, ki je zdaj opremljen s filtrom za trdne delce za bencinske motorje. S pogonom izključno na elektriko doseže hitrost do 135 km/h. Kot vsi Porschejevi priključni hibridi se tudi novi vrhunski model iz družine Cayenne uvršča med najbolj športne avtomobile v prestižnem segmentu – a ne kljub hibrid-nemu pogonu, temveč zaradi njega, so prepričani pri Porscheju.

Elektro-motor v voznem načinu “E-Power” do hitrosti največ 135 km/h samostojno poganja vozilo, v ostalih režimih, ki jih je mogoče izbrati s serijskim paketom Sport Chrono (“Hybrid Auto”, “Sport” in “Sport Plus”), pa zagotavlja dodatno pogonsko moč, podobno kot pri super-športnem modelu 918 Spyder. Cene se v Sloveniji začnejo pri 103.753 evrov za Cayenne E-Hybrid in 108.563 evrov za Cayenne E-Hybrid Coupé (vklj. z DDV in specifično deželno opremo).