Porsche je v prvem četrtletju leta 2022 po vsem svetu prodal 68.426 vozil. To je pet odstotkov manj kot v primerljivem obdobju lanskega leta. Glede na zahtevne okoliščine, kot posledice ponovnega izbruha pandemije na Kitajskem in v drugih regijah ter velike težave povezane z dobavami in logistiko, so bili rezultati prodaje zelo raznoliki. Kljub temu ugotavljajo, da so njihovi avtomobili zelo iskani po vsem svetu – in sicer enako v Evropi, Ameriki in na Kitajskem.
V Evropi je Porsche v prvem četrtletju prodal 22.791 vozil, kar predstavlja 18 odstotno rast – kljub temu, da je bilo že primerjalno obdobje leta 2021 izjemno uspešno. Število prodanih vozil se je povečalo tudi na domačem nemškem trgu: 6.925 vozil pomeni porast prodaje za 16 odstotkov. Na Kitajskem, Porschejevem največjem posamičnem trgu, je proizvajalec športnih avtomobilov prodal 17.685 vozil. Zaradi izbruha koronavirusa so morali prodajni saloni v nekaterih regijah začasno zapreti svoja vrata in se soočiti z logističnimi težavami. To je povzročilo 20-odstotno zmanjšanje obsega prodaje.
Po njihovih raziskavah prodaje je bilo kupcem v azijsko-pacifiški regiji, Afriki in na Bližnjem skupno dobavljenih 28.991 vozil. V ZDA je Porsche kljub precejšnjim težavam pri dobavi in prevozu prodal 13.042 vozil. To je primerljivo s prejšnjim letom, ko so tam zabeležili najboljše prvo četrtletje vseh časov.
Največ zanimanja je bilo ponovno po SUV-jih. Na prvem mestu je Porsche Cayenne. Zanj se je odločilo 19.029 kupcev. Takoj za Cayennom je Macan z 18.329 vozili. Popolnoma električni Porsche Taycan je izbralo 9.470 kupcev. Za ikono znamke, športni model 911 se je po vsem svetu odločilo 9.327 kupcev. Model Panamera je dosegel 7.735 prodanih primerkov. Modela 718 Boxster in 718 Cayman pa sta prepričala 4.536 kupcev.