Citroen sporoča, da zaključuje proizvodnjo do pred kratkim najmanjšega modela C1. Zadnjemu primerku, ki bo te dni zapeljal z montažnih trakov češke tovarne v Kolinu pripravlja posebno slovesnost. Od leta 2005 do danes je bilo izdelanih skoraj 1,2 milijona primerkov C1, ki so kupce prepričali z ves čas svežo oblikovno zasnovo, okretnostjo in vsestransko uporabnostjo.

Citroen se s tako prilagaja evolucijam v družbi, pravijo. Sem prištevajo velik preobrat na področju prometnega režima v mestnih in pospešeni prehod na druge energetske vire. Citroen bo še naprej ponujal cenovno dostopno rešitev za mobilnost, ki je najbolje prilagojena potrebam vsakega posameznika.

Spremembe v prometu znotraj mestnih središč in želja po nudenju cenovno dostopne električne ponudbe, ki odgovarja na nove potrebe po urbani mobilnosti, sta Citroën privedla do tega, da se je  ponudbo na inovativno rešitev:  Citroën Ami. Vzporedno s tem pa bo kupcem, ki potrebujejo bolj prostorno notranjost in več vsestranskosti za vožnjo izven območij z omejitvami na voljo C3.

Citroen Ami za mikro poti bodisi v mestih, predmestjih ali v manjših in srednje velikih krajih ponuja cenovno dostopne in za uporabo enostavne rešitve na 100-odstotno električni pogon. Z dolžino komaj 2,41 metra omogoča enostavno vožnjo in parkiranje. V stabilnem, prostornem in dobro zavarovanem (pred trčenjem in slabim vremenom) potniškem prostoru lahko prepelje dva potnika, ki sedita drug poleg drugega. Amija se lahko na običajni 220-voltni vtičnici napolni v samo treh urah.