Mercedes-AMG širi svojo prodajno mrežo na Kitajskem z novim formatom uporabniške izkušnje s poudarkom na prestižnih zmogljivostih. Prvi tovrstni center odpira na mednarodnem dirkališču v Zhejiangu. Predstavlja kakovostno merilo in ugled prestižnih izdelkov izdelka avtomobilske športne znamke iz Affalterbacha. Kupci in ljubitelji lahko v novem centru začutijo DNK znamke tudi skozi osebno izkušnjo na dirkališki stezi v neposredni bližini. Nov format dopolnjuje obstoječo prodajno mrežo centrov znamk AMG in zmogljivih centrov AMG.

Novi AMG Experience Center leži približno dve uri vožnje od Šanghaja. Zaseda površino okoli 1305 kvadratnih metrov, neposredno ob mednarodnem dirkališču Zhejiang. Ekskluzivni format AMG ponuja v dveh nadstropjih dvanajst funkcionalnih področij in štiri razstavna območja, kar dopolnjuje vtis z izjemno obsežno izkušnjo blagovnih znamk in izdelkov ter omogoča obiskovalcem, da sami odkrijejo številne vidike voznih zmogljivosti. BL/Mercedes-AMG/