Dacia je v letu 2024 ponovno dosegla izjemne rezultate in utrdila svoj položaj na evropskem avtomobilskem trgu. S prodanimi 676.340 vozili, kar predstavlja 2,7-odstotno rast v primerjavi z letom 2023, je znamka dokazala svojo priljubljenost pri potrošnikih. Od leta 2004 je Dacia po vsem svetu prodala več kot 9 milijonov vozil.

V Evropi je Dacia zabeležila rekordne tržne deleže. Prodaja osebnih in lahkih gospodarskih vozil je dosegla 3,9 %, kar je 0,1 odstotne točke več kot leto prej, medtem ko je prodaja osebnih vozil zrasla na 4,5 %, prav tako za 0,1 odstotne točke. Na evropskem maloprodajnem trgu, kjer se Dacia osredotoča na svojo osnovno bazo strank, je dosegla tržni delež 8,2 %, kar je le rahlo zmanjšanje za 0,1 odstotne točke glede na prejšnje leto.

Ta uspeh je rezultat premišljene ponudbe modelov, ki vključuje štiri ključne avtomobile. Sandero je z 309.392 prodanimi enotami, kar je 14,5 % več kot v letu 2023, ostal najbolje prodajano vozilo v Evropi na vseh prodajnih kanalih in najbolje prodajano maloprodajno vozilo že od leta 2017. Duster, ki vključuje drugo in tretjo generacijo, je s 215.024 prodanimi enotami zabeležil 7,3-odstotno rast in ostaja najbolje prodajani SUV na evropskem maloprodajnem trgu od leta 2018 ter drugi najbolj priljubljeni model takoj za Sanderom.

Jogger, s prodanimi 96.440 enotami in 2,4-odstotno rastjo, še vedno zaseda mesto med vodilnimi v segmentu C vozil (izven SUV kategorije) na maloprodajnem trgu. Na drugi strani je Spring s 22.884 prodanimi enotami zabeležil znaten padec prodaje (-63 %), predvsem zaradi zmanjšanja državnih subvencij za električna vozila, vendar je prihod nove različice septembra pripomogel k povečanju naročil v zadnjem četrtletju leta.

Dacia ostaja osredotočena na prihodnost z elektrifikacijo svoje ponudbe. Modeli, kot sta Jogger in Duster, so že na voljo s pogonskim sklopom HYBRID 140, medtem ko bo novi model Bigster, prvi v skupini Renault s pogonskim sklopom HYBRID 155, dodatno razširil znamkino električno ponudbo. Bigster, ki je že na voljo za naročila, bo v prodajne salone prispel spomladi 2025, kar bo še dodatno okrepilo zagon znamke.

Dacia s svojo dostopnostjo, zanesljivostjo in unikatnim pristopom ostaja zvest partner strankam, kar potrjuje tudi visoka stopnja zvestobe in pridobivanja novih kupcev, ki jo umešča med vodilne igralce na evropskem avtomobilskem trgu.