S prenovljenim zunanjim videzom, z diskretnimi oblikovnimi spremembami predvsem prednjega dela se predstavlja tudi v ekskluzivni izvedbi INITIALE PARIS, kar pomeni, z  večjim poudarkom na dizajnu, tehnoloških inovacijah, visokem udobju in dostopu do prilagojenih storitev. Captur ne prepriča samo z oblikovno zrelejšim in v tem primeru ekskluzivnejšim videzom, temveč tudi s svojimi kompaktnimi merami, z dolžino 4,12 m in širino 1, 78 m, prostorno notranjostjo in dobrim potovalnim udobjem.

Novost so serijski v celoti led žarometi in dnevne luči v obliki črke C na skrajnih robovih, ki mu prispevajo modernejši in bolj prepoznaven videz. Nova je tudi steklena panoramska streha skozi katero prihaja v potniški prostor več svetlobe in zadnje led luči. Novi Captur INITIALE PARIS je prepoznaven tudi po 17-palčnih platiščih z diamantnim sijajem, značilno mrežo hladilnika in dinamičnimi led žarometi. Notranjost se od ostalih različic Capturja razlikuje po ogrevanih sedežih iz usnja napa, okrasnih šivih na armaturni plošči, volanu v hrapavem usnju in sklopu aluminijastih stopalk in vratnih pragov.

 

Novi materiali na armaturni plošči so kakovostnejši kot prej, mehki na dotik. Spremenjen je tudi multimedijski sistem z naprednejšimi storitvami preko vgrajenega tabličnega računalnika s 7-palčnim zaslonom na dotik R-Link Evolution in stikali na volanu s koristnimi aplikacijami sistema AndroidAuto, ki omogočajo dostop do inovativnih, priročnih funkcij, vključno z navigacijo TomTom, multimedijskim sistemom, sistemom za telefoniranje, podatki o vozilu in katalogom aplikacij, ki jih lahko voznik prenese iz trgovine R-LINK Store.Tudi med elektronskimi pomožnimi sistemi je nekaj novosti, predvsem sistem opozarjanja pred mrtvim kotom in sistem lahko bi rekli polavtomatskega parkiranja Easy Park Assist.

Prtljažnik z osnovnimi 377 litri je glede na velikost Capturja sprejemljiv za manjšo družino, ki si lahko zadnjo klop z vzdolžnim pomikom prilagaja večjemu udobju ali pomaknjeno povsem naprej prtljažniku, v tem primeru s kar 450 litri, kar je v tem razredu veliko. Prostora je vseeno samo za štiri odrasle, za petega pa le zasilno, kar ne preseneča. Captur je relativno visok, dovolj tudi za kakšen skok na makadam, toda samo s prednjim pogonom ni priporočljivo za nič več; štirikolesni pa ni predviden.

Captur z bencinskim 1,2-litrskim motorjem s turbinskim polnilnikom 120 KM je prijetno živahen, tudi v ovinkih, gibčen in varen, z lego na cesti ne daje občutka višjega vozila. Samodejni, robotiziran 6-stopenjski menjalnik EDC, na voljo serijsko, sicer ni med najhitrejšimi, zato pa je mehak in udoben. Captur pospeši od 0 do 100 km/h v dobrih 10 s in doseže največ 191 km/h. Nad porabo goriva dobrih 9 litrov, nismo bili ravno navdušeni in še manj, ker je nismo nikakor mogli spraviti nižje. To pa je tudi ena od redkih negativnih pripomb na račun novega Capturja, z na prvi pogled ne najbolj sprejemljivo ceno 23.490 EUR, če ne upoštevamo, da gre za ekskluzivno različico INITIALE PARIS z vrha ponudbe francoskega crossoverja.