Kadjar je crossover ali križanec mehkih linij, ki je nastal na enaki tehnični osnovi kot sorodna Qashqai iz japonskega dela zveze Renault Nissan, kot francoska alternativa vedno bolj priljubljenim kompaktnim športnim terencem oziroma v tem primeru bolj crossoverjem. V tej različici ni štirikolesnega pogona. Podobnost s Qashqaiem, kot največjim tekmecem v tem razredu je očitna, vendar je Kadjarju težko očitati kaj več.
Predvsem je večji, za 6 cm daljši in 3 cm širši. Vitek, mehkih, tekočih linij, zvesto sledi hišnim oblikovnim smernicam zadnjih renaultovih modelov, zlasti s poudarjenim prednjim delom in značilnim dizajnom maske motorja. Ambicije terenca izdajajo izrazitejši blatniki s plastičnimi obrobami in 20 cm višine od tal, vendar s prednjim pogonom, kot edino alternative, ostajamo samo pri ambicijah.
V duhu športnega terenca je tudi notranjost, s panoramsko stekleno streho precej svetla in zračna, s trikrakim volanskim obročem v črnem Napa usnju z rdečimi šivi z ravnim spodnjim delom in sodobno, v digitalnem slogu instrumentov zasnovano armaturno ploščo. Virtualna instrumentna plošča vozniku, ki vstopa pokaže najprej prednji del vozila. Na osrednjem delu je Multimedijski sistem R-Link 2 z vgrajenim 7″ zaslonom na dotik v obliki tablice in radijskim aparatom z digitalnim sprejemom DAB kot visoko kakovostnim ozvočenjem BOSE. Omogoča možnost povezave s pametnim telefonom in uporabo drugih aplikacij.
K vozniku obrnjen delovni prostor s kakovostnim in udobnim sedežem daje občutek, kot bi bil izoliran od sopotnika, na kar navaja tudi pogled na veliko terensko ročico na desni strani, ki povezuje spodnji del armaturne plošče s širokim osrednjim grebenom. Kakovost materialov je dobra, vsaj v zgornjem delu armature, malo manj v spodnjem manj vidnem.Kakovost nekaterih stikov ni brezhibna, predvsem v predelu sopotnikovega predala.
Kadjar se po prostoru in udobju prilagaja predvsem družinskim zahtevam s številnimi praktičnimi odlagališči in s prostornim prtljažnikom, ki v osnovi meri 472 l in se ga lahko poveča na 1.478 litrov, kar ni malo. Sproščen, družinski duh lovi tudi dokaj živahen 1,6-litrski bencinski motor s 165 KM, ki vozniku z živahno nogo na plinu, rad pobegne v visoke vrtljaje. Z mesta do 100 km/h potrebuje 9,2 s in verjamem, da z lahkoto doseže 205 km/h.
Številni na tej ravni že obvezni varnostni pomožni sistemi v serijski opremi kot tiste, ki si jih izbere za doplačilo so vozniku dodatna spodbuda, da si občasno privošči še kaj več in pri tem računa na stabilnost in v veliki meri predvidljivo obnašanje vozila, ki se ga na cesti vozi kot limuzino in z zalogo živahnosti z navdihom športnega značaja. Od začetnih 19 tisoč do dobrih 27.000, kot v primeru našega Kadjarja, je velik razpon v ceni, ki je odvisen od globine vašega žepa in ambicij.