Renault s kampanjo »Iznajdite Twinga na novo« vabi javnost, da si zamisli svojo lastno različico Twinga s pomočjo umetne inteligence. Renault bo potem -kot zagotavljajo – s preobrazbo iz digitalne v fizično obliko na osnovi teh stvaritev izdelal razstavni prototip.

Twingo kot okreten, majhen in dosegljiv, popolnoma uteleša Renaultov koncept avtomobila življenja, »voiture à vivre«. Radoživ, zabaven, barvit, pripraven in vsestranski; v skladu s slovitim oglasnim sloganom »à vous d’inventer la vie qui va avec« (na vas je, da iznajdete življenje, ki se ujema z njim) ima vsakdo svojo predstavo in interpretacijo Twinga.

Renault zdaj vabi skupnost, da Twinga iznajde na novo s pomočjo umetne inteligence. S preobrazbo iz digitalnega v resnično bo Renault poskrbel za nastanek razstavnega prototipa, ki bo temeljil na prejetih stvaritvah.

»Umetna inteligenca je bila nekoč na voljo samo tehnološkim elitam, zdaj pa je z le tremi kliki na dosegu slehernika. Ta nova in odslej dosegljiva tehnologija vsakomur omogoča razvoj in uporabo moči svoje domišljije. Želeli smo se pokloniti ikoničnemu Twingu s tem, da bi vsakomur omogočili sodelovanje v ustvarjalnem procesu. Predstavili bomo prvi razstavni prototip, ki bo izdelan na podlagi ustvarjalnega sodelovanja ter s pomočjo umetne in človeške inteligence,« je dejal Arnaud Belloni, glavni direktor za globalno trženje.

Brezplačna orodja ponuja splet. Leteč, podvoden, vesoljski, iz čokolade …Renault tako vabi najširšo javnost, da od 1. februarja do 31. marca 2023 ustvarja, si izmisli in na novo iznajde Twinga s pomočjo umetne inteligence ustvarjalnih orodij, kot so Midjourney, Stable Diffusion in Dall E. Ta zmogljiva in enostavno dosegljiva orodja za generiranje podob omogočajo ustvarjanje veličastnih slik na podlagi vnosa peščice ključnih besed.

Za oddajo svoje različice zadostuje, da jo sodelujoči objavijo na svojem priljubljenem družbenem omrežju in ji dodajo naslednji ključnik: #ReinventTwingo.