Novi SEAT Ibiza in SEAT Arona tudi po petih letih od prvega ocenjevanja na varnostnih testi Euro NCAP in po poostrenih zahtevah postopka ocenjevanja potrjujeta najboljšo oceno 5 zvezdic.

Strožji postopki ocenjevanja zdaj vključujejo preizkus čelnega trčenja vozila v gibanju v mobilno oviro, ki je nadomestil preizkus z zmernim trkom v statično oviro, ki se deformira. Kot pojasnjujejo s tem Euro NCAP ocenjuje zaščito potnikov v vozilu in kako k zaščiti pripomore sprednji strukturni del vozila. Poleg tega so bili posodobljeni tudi preizkusi bočne zaščite – na strani trka sta bili prilagojeni hitrosti in mase pri trku, na nasprotni strani trka pa se osredotočajo na zaščito voznika ter na potencialni medsebojni vpliv voznika in sovoznika.

Oprema obeh vozil je bila dopolnjena s strukturnimi spremembami zunanjega dela karoserije: sprednji del je bil preoblikovan tako, da ustreza novemu preizkusu čelnega trka v mobilno oviro, ki se deformira. Dodane so bile tudi strukturne ojačitve za dodatno bočno zaščito.

Posodobljeni so bili tudi zadrževalni sistemi vozila, pojasnjujejo pri Seatu. Zdaj vključujejo sprednje varnostne pasove z dvojnimi zategovalniki, poleg tega so bili vključeni opozorilniki za nepripete varnostne pasove na zadnjih sedežih. Notranjost je še bolj varna tudi z novo varnostno blazino za sovoznika. Varnostni preizkusi prav tako preverjajo impresivno paleto tehnologij aktivne varnosti, ki pomagajo ublažiti in v nekaterih primerih tudi preprečiti trčenja.

Novi SEAT Ibiza in Arona po novem serijsko vključujeta novi tehnologiji kamere in asistence za ohranjanje smeri Lane Assist. Poleg tega je bila programska oprema radarskih sistemov posodobljena tako, da sedaj omogoča prepoznavanje pešcev in kolesarjev ter s tem pomaga pri zaščiti ranljivih udeležencev v prometu.