Stellantis sicer ne odkriva podrobnosti glede prihodnjih modelov industrijskega načrta do leta 2030 imenovanega “Dare Forward 2030”, s postopno elektrifikacijo tovarn 14 znamk skupine, ki bodo od leta 2026 v Evropi izključno na baterijski pogon. Med prvimi je majhen SUV (spada v tako imenovani “segment B”), ki bo na voljo tako z električnim kot motorjem z notranjim zgorevanjem, s katerim bo Jeep do sredine leta 2023 dopolnil svojo ponudbo.

 

Novi model, ki ga bodo izdelovali v nekdanji Fiatovi tovarni v Tychyju na Poljskem bo manjši od modelov Renegade in Compass. Nastal bo na kompaktni modularni platformi CMC skupine PSA, ki se že uporablja za ostale hišne modele: Peugeot 208 in 2008, Opel Corsa in Mokka ter DS3 Crossback. Na tej arhitekturi bosta temeljila tudi mini križanec znamke Fiat (predvidoma prav tako leta 2023) in znamke Alfa Romeo (predvidoma leta 2024). Tudi med vrstami Jeepa naj bi leta 2024 debitiral nov 100-odstotno električni družinski SUV, imenovan “lifestyle”, in zato verjetno namenjen pretežno zabavi in ​​prostemu času.

 

Stellantis med 75 novimi vozili, ki naj bi prišla na trg na trg do leta 2030, s skupnim ciljem prodaje v višini pet milijonov avtomobilov na leto, pripravlja svojo novost tudi znamka RAM, ki bo 2024 pripeljala na trg poltovornjak na baterijski pogon. Podrobnosti o novem modelu ni veliko. Po izjavah Carlosa Tavaresa, naj bi šlo za zelo pomemben model v kontekstu ameriških strategij Stellantisa in po napovedih naj bi v vseh pogledih “prekosil” glavna konkurenta, in sicer Ford F-150 Lightning in Chevrolet Silverado.