Kdor reče quattro, pomisli na Audi, in kdor reče Audi, ima zelo pogosto v mislih quattro – pravijo pri Audiju. Gre za tehnologijo štirih gnanih koles, ki je eden od nosilnih stebrov znamke – že celih 40 let. Od premierne prestavitve prvega modela quattro na ženevskem avtomobilskem salonu leta 1980 je Audi izdelal že okoli 10,5 milijona avtomobilov s pogonom quattro. Audi zdaj odpira naslednje poglavje te zgodbe o uspehu: s prototipoma Audi e-tron S in Audi e-tron S Sportback bo premierno predstavil električni nadzor vektorjev navora. Poseg sistema – prenos moči med kolesi – traja le nekaj milisekund. Sistem pri tem lahko vzpostavi ekstremno velike navore, s katerimi vozilo v ovinek zapelje tako dinamično kot športni avtomobili. Audi je prvi proizvajalec v prestižnem segmentu, ki je tehnologijo na ravni velikoserijske proizvodnje razvil s tremi elektromotorji. /BL/AUDI/

Za modele z vzdolžno vgrajenim motorjem spredaj sta – glede na izbrani menjalnik – na voljo dve tehnologiji. Pri stalnem štirikolesnem pogonu quattro, ki je kombiniran z avtomatskim menjalnikom tiptronic s pretvornikom navora, predstavlja osrednjo komponento samozaporni, popolnoma mehanski sredinski diferencial. Ta med običajno vožnjo porazdeljuje pogonski navor tako, da je nekoliko večji poudarek na zadnji premi, po potrebi pa lahko prenese do 70 odstotkov navora na sprednjo premo ali do 85 odstotkov na zadnjo premo. Posebnost pogona quattro s tehnologijo ultra – na voljo v Audijevih modelih z menjalnikom S tronic in tudi z ročnim menjalnikom – sta dve sklopki, prek katerih lahko krmilnik po potrebi bliskovito hitro preklopi s pogona spredaj na štirikolesni pogon,