Mercedes-Benz CLA Coupe z lani osveženo, še vedno privlačno idejo limuzine-kupe v kompaktnem razredu modelov z oznako A , je zdaj celo za 10 cm daljši, na račun zadnjih kolotekov dobrih 10 cm  širši, z večjo prostornino prtljažnika za 10 litrov ter z v celoti izboljšano aerodinamiko. Vloga kupeja štirivratne limuzine je zdaj izrazitejša. Tudi bolj prepričljiva. Dodatno športno noto mu, vsaj v našem primeru, prispeva še gorsko siva mat barva, po zgledu AMG, diamantna maska hladilnika in  19-palčna platišča iz lahke kovine. Sveži popravki so vidni predvsem na ožjih prednjih žarometih in zadnjih prav tako ožjih lučeh. Voznika in sopotnika sprejmeta klimatizirana športna sedeža z dodatnimi ledvenimi nastavitvami v dvobarvnem eko usnju, tako kot zadaj in večfunkcijski športni volan v nappa usnju.

Digitalizirana notranjost z 10,25-palčnim zaslonom na dotik  ‘sposojena’ pri modelu A zadnje generacije je tudi v CLA-ju popolnoma osredotočena na voznika. Osrednjo vlogo igra inteligentni sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience) podrejen vozniku z različnimi funkcijami, enostavnejšimi in bolj intuitivnimi. Mercedes-Benz je izboljšal tudi glasovno upravljanje z uporabo ključne besede »Hey Mercedes«. Zdaj namreč prepozna aktualne odgovore z vedno več področij. Sistem voznikove želje in ukaze razbere že iz gibov roke in razumevanja dosedanjih voznikovih izkušenj, kar pametno širi na navigacijo in razumevanje posrednih glasovnih ukazov. Domiselne podrobnosti je mogoče najti tudi na področju aerodinamike in funkcij paketa z asistentom za vožnjo Intelligent Drive.

Za CLA 220 4MATIC optimalni dvolitrski bencinski štirivaljnik 140 kW/190 KM se odziva povsem prepričljivo in suvereno na vse ukaze voznika. Vmesno moderatorsko vlogo opravlja hitri 7-stopenjski samodejni menjalnik 7G-DCT in če se vozniku zahoče tudi obvolanski ročici. CLA pospeši z mesta do 100 km/h v 7 s, kar ni zanemarljivo in še manj najvišja hitrost 237 km/h. Povprečje porabe se giblje v sorazmerju s težo noge, z lažjo blizu sedem, težjo bliže devetim, kar ni nič posebnega. Vožnja v mestu prav tako zahteva svoje in povprečje nad devet litrov ni presenečenje. Ob izbirnem programu vožnje Sport denimo, še manj. Toda motor se rad vrti in težko se mu je upreti. Sploh ob dejstvu, da ima na voljo številne pomožne elektronske sisteme, ki so zadolženi za varnost. Preveč jih je, da bi jih naštevali.

Tudi v mestu se znajde dobro, ne glede na slabšo vidljivost nazaj, zato je vozniku dodatno na voljo paket za parkiranje s 360-stopinjsko kamero in  Aktivni asistent za parkiranje in PARKTRONIC za samodejno parkiranje. Paket voznih asistentov je zadolžen med ostalim za ohranjanje razdalje med vozili in zaviranje v sili. Skratka, CLA je zdaj varnejši in zanesljivejši s tehnološko vrhunsko opremo v serijski in predvsem dodatni opremi v razponu od 30 tisoč pa vse do še enkrat toliko(61.388), kakor v primeru testnega CLA, odvisno seveda, kaj vse kdo želi imeti./BL/Tekst+foto/