Toyota ga je predstavila na letošnjem Tokyo Auto Salonu. Lažji in hitrejši od doslej najhitrejšega GR Yarisa bo na voljo samo na Japonskem trgu. Gre za omejeno serijo 500 izvodov, čeprav naj bi bilo povpraševanje veliko večje, zato bo število kupcev izbrano po loterijskem sistemu izbire petstotih srečnežev. Kljub maloprodajni ceni, ki se začne s 7.317.000 jenov (skoraj 56.000 evrov). Za doplačilo 1000 jenov bodo lahko izbirali med posebnimi paketi opreme: Circuit Package (vključuje ekskluzivna 18-palčna platišča BBS, nastavljive blažilnike Bilstein B16, zadnji spojler iz ogljikovih vlaken in prilagojen estetski paket ali paket Rally z ojačanim vzmetenjem, zaščitno ploščo podvozja in varnostno kletko.
GRMN Yaris s štirikolesnim pogonom, sprednjim in zadnjim diferencialom Torsen, vzdržljivega in preverjenega trivaljnega 1,6-litrskega motorja z 271 KM, s krajšimi prvimi štirimi prestavami za boljše pospeške, čeprav ti še niso znani, je presenetil celo največje ljubitelje relijev in te znamke nasploh. Lažji in hitrejši je bil razvit s pomočjo nasvetov in mnenj profesionalnih voznikov za izboljšanje zmogljivosti ter večjega užitka v vožnji od modela, iz katerega izhaja.