S povsem novim modelom PROACE City, zasnovanem na osnovi partnerstva s francosko skupino PSA, Toyota prvič vstopa v segment kompaktnih dostavnih vozil. PROACE City kot zmogljivo, funkcionalno dostavno vozilo za prevoz oseb je opremljen s sodobnimi multimedijskimi funkcijami in kot zagotavljajo pri Toyoti tudi z obširnim seznamom opreme aktivne varnosti in funkcionalno zasnovano kabino.

Stavi na dolg seznam prednosti, ki naj bi bile edinstvene v tem razredu, tako glede na dolžino in prostornino tovora, kot na možnost vleke 1,5-tonske prikolice. Zmogljivost novega kompaktnega dostavnika jamčijo  sodobni bencinski in dizelski pogonski sklopi, naravnani na ekonomično porabo, nizke emisije CO2 in posledično tudi nizke stroške obratovanja in lastništva. Skupaj s srednje velikim kombijem PROACE bosta predstavljala kar tri četrtine prodaje dostavnih vozil znamke Toyota. V letu 2019 je ta, največja japonska avtomobilska znamka na evropskem trgu prodala 66.560 primerkov dostavnih vozil. Z novimi modeli želi v bližnji prihodnosti trenutni 6-odstotni delež povečati na 10 odstotkov.

Novi PROACE City se ponaša z najboljšo nosilnostjo in zmogljivostjo vleke (1500 kg) v razredu. Na voljo je v kratki (4403 mm, 2785 mm medosne razdalje) in dolgi različici (4753 mm, 2975 mm medosne razdalje). Kratka različica omogoča prevoz največje dolžine tovora v svojem razredu tudi do dve evropaleti. Sistem Smart Cargo povečuje izrabo prostora. Potniška različica ponuja zložljivo srednjo vrsto sedežev.

Na voljo sta dva 1,2-litrska bencinska in štirje 1,5-litrski dizelski pogonski sklopi, ki ponujajo od 75 do 130 konjskih moči, hkrati pa se ponašajo z najnižjimi emisijami C02 in porabo goriva v svojem razredu. Poraba bencinskih motorjev se začne pri 5,4 l/100 km (emisije CO2 123 g/km), poraba dizelskih motorjev pa se začne pri 4,0 l/100 km (emisije CO2 108 g/km), zagotavljajo v Toyoti.