ID.3, na trgu od leta 2019 je bil prvi Volkswagnov popolnoma električni model, zasnovan na modularni platformi MEB. Po štirih letih uvaja vrsto estetskih in tehnoloških novosti.Med manjšimi oblikovnimi popravki je nov odbijač z večjo osrednjo odprtino za dovod zraka, ki je povezana z aktivnim sistemom odpiranja (odpiranje in zapiranje določajo vozne razmere). Poleg tega sta dve dodatni odprtini za dovod zraka nameščeni bočno (ena na vsaki strani), ki lahko izboljšata pretok zraka okoli prednjih koles. Estetske novosti so tudi na pokrovu motorja, zdaj brez črne obrobe pod vetrobranskim steklom.

Na prvi pogled se mogoče zdi, da je ostal zadek nespremenjen, čeprav so bile luči vseeno Volkswagna rahlo spremenjene; zdaj zasvetijo tudi elementi na vratih prtljažnika. Svetlobni zapis zavornih luči zariše obliko X, prisotni pa so tudi dinamični smerniki. Odkriva tudi novo barvo zunanjosti, Dark Olivine Green (na sliki), v kontrastu s črno streho in mat srebrno obrobo. Glede velikosti avtomobila ni nobenih sprememb, z  dolžino 4,26 m, v širino 1,80 m in v višino 1,56 m. Kompaktni ID.3 ohranja tudi 2,77 m medosne razdalje.

Potniški prostor Volkswagna ID.3 ima enak pristop, vendar je na osnovi informacij dosedanjih uporabnikov izboljšala kakovost materialov. Potniški prostor je mehkejši in prijetnejši na dotik, z novimi vratnimi oblogami in večjimi nasloni za roke. Oblazinjenje na sedežih in vratnih oblogah je iz mikrovlaken Artvelours Eco. Gre za material s tkanino, ki je v 71 % reciklirana iz plastike, predhodno vsaj enkrat odvržene. Preostali del kabine je ostal večinoma nespremenjen, razen novih sredinskih zračnikov z napisom “ID.3”.

V notranjosti  sta 5,3-palčna digitalna instrumentna plošča in multimedijski sistem, viden na 12-palčnem zaslonu na dotik. Tem je dodan še zaslon z razširjeno resničnostjo z dinamičnimi navigacijskimi navodili, ki se zdijo projicirana 33 metrov stran. Nov je tudi deset-barvna paleta ambientalne osvetlitve. Obširnejši je seznam asistenčnih sistemov. Vključuje prilagodljivi tempomat, Travel Assist s samodejno menjavo voznega pasu in Park Assist Plus s pomnilniško funkcijo, ki lahko poustvari najpogostejše manevre.

Nič novega ni niti na tehnični ravni. Volkswagen ID.3 ostaja pri dveh različicah pogona: Pro in Pro S. Dve velikosti baterije: Pro je kombinirana z baterijo 58 kWh, druga z 77 kWh Pro S. ID.3 Pro ima doseg do 426 km, ID.3 Pro S pa omogoča po uradnih navedbah proizvajalca z enim polnjenjem do 546 km. Zadaj nameščen električni motor razvije 201 KM in 310 Nm navora, kar ID.3 Pro omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 7,3 sekunde (7,9 sekunde za ID.3 Pro S) z največjo hitrostjo do 160 km/h. Glede  polnjenja, lahko ID.3 Pro od 5 do 80 % napolnimo v 35 minutah s 120kW hitrim polnilnikom. Pri ID.3 Pro S zmogljivost polnjenja doseže do 170 kW, kar mu omogoča 80 % v 30 minutah.