Volkswagen je želel s T-Rocom zadovoljiti vse potrebe po tovrstnih konceptih vozil, po katerih povpraševanje še naprej nezadržno raste. Z dolžino 4,23 m, širino 1,82 m in višino 1,57 m je nižji od ostalih v tem razredu, športno agresivnejši po videzu, mladosten, s širokimi koloteki, nizko v loku padajočo streho in širokim zadnjim stebričkom. Nizek zadek, ki ustvarja videz širine, je za Volkswagen popolnoma nov. Z izrazitim videzom in zasnovo športnega terenca, dinamiko športne limuzine in mestnimi kompaktnimi merami, združuje več avtomobilov v enem. Bogat nabor  je na ravni modela višjega razreda.

Notranjost je zračna, svetla, prostor je proporcionalno razporejen, tako spredaj kot zadaj, razen na sredini. Visok greben med nogama omejuje prostor in udobje tretjega na zadnji klopi. Pregledno instrumentno ploščo, ki prihaja iz ostalih modelov Volkswagen, dopolnjuje 8-palčni zaslon multimedijskega sistema. Koga bodo mogoče zmotili le plastični materiali, trdi na otip, po kakovosti ne ravno na nadpovprečni ravni. Voznikov položaj je udoben, ne previsok, najpomembnejši instrumenti so razporejeni pred voznikovimi očmi. Sedeži so kakovostno zasnovani in natančno nastavljivi. Sovoznikov ima možnost naklona naslonjala tudi naprej in tako nastane do 235 cm notranje dolžine za daljše predmete. Prtljažnik s širokimi zadnjimi vrati odpre vsega 392 l prtljažnega prostora, ki z višino spodnjega roba 76 cm ne olajša odlaganja težjih kosov prtljage. Prtljažnik se poveča do 1237 l.

Volkswagen T-Roc pokaže največ na cesti, ne samo v mestu, kjer se s svojimi kompaktnimi merami znajde zelo dobro. Vodljivost je na zavidljivi ravni, zaradi višine tudi preglednost. Volan je mehek in natančen, živahen 2,0-litrski turbodizel 110 k/W150 KM, s 7-stopenjskim DSG, menjuje hitro in neopazno. Najvišja vrednost navora 340 Nm pride do izraza med 1750-3000 vrtljaji. Enostaven v vožnji, z zmogljivimi zavorami, omogoča varno lego in stabilnost tudi pri hitrih menjavah smeri. Pospešek preseneti z 8,4 s od 0 do 100 km/h. Povprečje porabe je na ugodni ravni 7,3 l/100 km. Togo vzmetenje dobro filtrira različne podlage. Potovalno udobje na avtocesti je na ravni volkswagnovih limuzin srednjega razreda.  Najvišja hitrost je 200 km/h. Preko gumba na osrednjem delu armaturne plošče lahko izberemo način vožnje: Comfort, Normal, Sport, Eco in Individual. Cena 28.650 evrov za izvedbo Sport, glede na povedano, ni pretirana.