Vozili smo.Popolnoma nov, od predhodnika ohranja samo ime, posebno pozornost do udobja potnikov , pikolovsko natančnost izdelave, visoko kakovost materialov in pregovorno  skandinavsko varnost znamke Volvo. V standardni opremi je samodejno zaviranje v sili, posebno kamero, ki zazna pešce in kolesarje, pomoč pri ohranjanju smeri vožnje, branje prometnih znakov, dvopodročna klimatska naprava in navigacija povezana z internetom, s prikazom na 12,3-palčni digitalni voznikovi instrumentni plošči. Novi XC60 je nastal na enaki platformi kot večji XC90, s katerim si deli strog a eleganten dizajn, obliko prednjih LED žarometov z dnevnimi LED lučmi in zadnjih v obliki črke ‘L’. Z dolžino 4,69 m je za 5 cm daljši kot prej, kar pomeni tudi vsaj toliko več prostora za potnike in njihova kolena zadaj. Platišča so 19-palčna, voznik lahko računa na pomoč pri parkiranju zadaj.

Že po teh osnovnih začilnostih je tej drugi generaciji srednjega skandinavskega SUV-ja težko oporekati premijskega statusa, ki ga potrjuje notranjost z usnjenim oblazinjenjem, z ledveno oporo sedežev, električno nastavljivo v 4 smereh, v usnje oblečeno armaturno ploščo in večfunkcijski trikraki volan. Če omenim še okrasne vložke in okusno notranjo osvetlitev, bo dovolj, da si ustvarimo sliko več kot prijetnega vzdušja in potovalnega ugodja, seveda, predvsem za štiri odrasle in ob relativno skromnem za ta razred 505-litrskem prtljažniku.Toda voznik, ki mu je v Volvu XC60 namenjena največja pozornost se bo s tem redkokdaj obremenjeval. Niti sopotnik(ca) ne desni ne. Tudi sedi se v Volvu, kot redko kje. Izdatno nastavljiva prednja sedeža imata poleg spomina na voznikovem tudi podaljšek sedalnega dela.

Dvolitrski dizelski motor 190 KM z navorom 400 Nm pri 1750 vrtljajih je enak kot v večjih modelih Volvo. Moč se na vsa štiri kolesa prenaša hitro in komaj opazno preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki ga je za Volvo razvil japonski Aisin. Težko mu je odkriti kakšno pomanjkljivost. Motor je odziven in z obilico navora, poleg konjev, tudi prepričljivo živahen. Sproščena potovalna povprečja na avtocesti hitro uidejo navzgor v prepovedana območja, če ne nastavite tempomata. Povprečje porabe za malenkost preseže 8 l/100 km. Dobra preglednost in okretnost pride do izraza še posebno v mestu, tudi s pomočjo elektronskih asistentov in kamere, pri iskanju pakirnih prostorov. S pospeškom 8,4 s z mesta do 100 km/h nam v mestu, razen objestnežev, ne bo nihče ‘dihal za ovratnik’. Volvo XC60 bo zadovoljil tudi tiste v odročnih krajih, ali aktivnih ob koncu tedna. Štirikolesni pogon jim jamči to in mogoče še kaj več kot makadam in kolovoze ali zasnežene poti, če si upajo tvegati, da ne bi vozilo vredno najmanj 56 tisoč evrov, kje opraskali ali huje poškodovali.