Nekaj značilnih enostavnih potez športnega F-type in nastal je F-Pace, prvi Jaguarjev SUV, eleganten, prostoren, udoben in hkrati praktičen. Za poslovne namene in družino, ki si lahko z dolžino 4,73 m in širino 1,94 m privošči udobje na ravni znamke in prostoren prtljažnik. Po velikosti je na sredini med Macanom in Cayennom, če iščemo vzporednice pri primerljivi znamki Porsche ali novem 5 cm krajšem Alfinem Stelviu. S katerega koli zornega kota ga pogledamo, izdaja jasno identiteto, ne glede na popolnoma novo zasnovo športnega terenca.
F-Pace sloni na 20-palčnih platiščih(dodatno lahko tudi na 22-palčnih) in zna opozoriti nase brez pretiranega nastopaštva. Dva para vrat omogočata enostaven vstop v prostorno in urejeno notranjost teoretično za pet oseb, vendar je zamišljena in zasnovana za štiri. Dizajn armaturne plošče je enostaven, dokaj linearen a eleganten. Usnje z vidnimi šivi je obvezno, v osrednjem delu je 10,2-palčni zaslon novega multimedijskega sistema. Voznikov položaj je športno optimalen, pregleden in predvsem udoben, z izdatnimi možnostmi nastavitev, tako sedeža kot volana. Svoj položaj za volanom bi našli tudi nadpovprečno visoki, celo z višino 207 cm, ki so v podobnih primerih večinoma razočarani. V tem primeru ne ogroža niti tistega, normalno visokega na zadnjem sedežu, ki bi sedel za njim. Skratka prostor z veliko začetnico. Preverili smo.
F-Pace samodejno prepozna po kakšni podlagi vozi in se s štirikolesnim pogonom dobro znajde tudi na zahtevnejši terenih. Kot SUV je hiter v ovinkih in sledi smeri z občutno natančnostjo. Dvolitrski turbodizel s 180 KM in najvišjim navorom 430 Nm računa na štirikolesni pogon in 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki se ga upravlja z značilnim vrtljivim gumbom na široki osrednji konzoli, tako kot pri vseh Jaguarjih. Na izbiro so tudi štiri nastavitve vožnje : Confort, Dynamic, Eco in Off Road. Slednji ni zamišljen za terensko vožnjo v pravem pomenu besede, temveč za sneg, led ali če kdo želi zapeljati v blato.
F-Pace pospeši od 0 do 100 km/h v 8,7 s in doseže 208 km/h, kar ni zanemarljivo za maso vozila blizu 2 ton. Povprečje porabe v načinu Sport je blizu 9 l/100 km, sicer 7,8 l/100 km, če vozimo v običajnem in širše uporabnem načinu Confort. Testni F-Pace s serijskim paketom opreme, usnjem in razpoloženjsko osvetlitvijo med ostalim, ima na našem trgu ceno 64.000 evrov, vstopna različica pa že pod 50 tisoč.