Čeprav je nastal na enaki osnovi kot Mazda MX-5, so »mehaniki« in oblikovalci »Officine Abarth« v Torinu z nekaterimi elementi in potezami novi 124 Abarth uspeli približati tradiciji legendarne športne preteklosti v znamenju »škorpijona«, z dodatkom sodobnih tehnologij ter ključno italijansko oblikovno nadgradnjo. Predvsem je najbolj opazen črn pokrov motorja in prtljažnika v kombinaciji bele ali rdeče barve karoserije in ohišij zunanjih ogledal v kontrastni barvi.V duhu z legendarnih predhodnikov je tudi mreža hladilnika z logotipom »škorpijona«, da ne bi bilo dvomov ter izbočena dela na pokrovu motorja in drzne vodoravne zadnje luči. Ekskluzivni LED žarometi in zadnje luči dajejo vozilu izrazitejši videz tudi ponoči.

 

Abarth 124 Spider ima pod dolgim prednjim pokrovom vgrajen štirivaljni 1,4-litrski turbomotor Multiair, ki razvije 125 kW (170 KM) (približno 91 kW (124 KM) na liter) in navor 250 Nm.  Od 0 do 100 km/h pospeši v 6,8 sekunde in doseže 224 km/h. Zvok motorja je med pomembnejšimi značilnostmi vseh vozil Abarth, zato je v serijsko opremo vključen izpušni sistem Record Monza z dvojnim načinom delovanja, ki lahko spreminja pot izpušnih plinov glede na vrtljaje motorja ter ustvarja prijeten in globok športni zvok, ki vabi voznika v visoke vrtljaje in mu dviga adrenalin, da roka pogosto sega po kratki in dokaj natančni prestavni ročici 6-stopenjskega menjalnika. (Dodatno je voljo tudi samodejni  Esseesse Sports Sequential.)  Voznik lahko izbira med nastavitvama »Normal« in »Sport«. Seveda ima prednost izbira Sport.

Ogrevana, športno oblikovana prednja sedeža oblečena v alkantaro, ki prekriva tudi armaturno ploščo, omogočata vozniku, ki sedi zelo nizko, da lahko zazna vse bočne premike vozila. Zvočna izolacija kljub platneni strehi jamči za športni avto še vedno zadovoljivo udobje, če voznik uživa ob zvoku motorja. Streha je zasnovana tako, da jo je mogoče z voznikovega sedeža v nekaj sekundah odpreti in zapreti z eno roko. Zložena za sedeža, ne zavzema prostora v globokem in kar ozkem prtljažniku. Tesno odmerjeno udobje za dva nudi malo prostora za odlaganje različnih predmetov in dokumentov, samo toliko, kolikor gre v poseben predal za sedežema.

Abarth 124 Spider je opremljen z vrsto najsodobnejših sistemov za aktivno in pasivno varnost. Voznik lahko računa, poleg sistema proti blokiranju koles (ABS), še na elektronsko dodajanje zavorne moči (EBD) s porazdelitvijo zavorne sile na sprednji in zadnji osi ter elektronski nadzor stabilnosti (ESP), ki zagotavlja optimalno obvladovanje vozila v vseh voznih razmerah. Opremljen je tudi z aktivnim pokrovom motorja, ki izpolnjuje stroge varnostne standarde glede trka s pešci. Abarth 124 je, torej,klasičen dvosedežnik s pogonom zadaj in ročnim odpiranjem strehe, namenjen predvsem ljubiteljem športnih užitkov. Ni ravno za vsak dan in ne za vsakogar. S ceno malenkost pod 40 tisoč tudi ne za vsak žep.

Komentiranje je onemogočeno