Fiat Tipo 1,6 Multijet 120 Lounge – “Che Tipo”

 

Fiat Tipo v petvratni izvedbi kombilimuzine nima razen zasnove in imena ničesar skupnega s svojim predhodnikom 90-tih let. Predstavil se je popolnoma na novo, kot tričlanske družine, ki jo sestavljata še štirivratna limuzina in karavanska izvedenka. Z dolžino 4,37 m je za 16 cm krajši od limuzine. Predstavlja fiatov odgovor nemškemu Golfu in predvsem francoskemu Peugeotu 308. Vse tri izvedenke imajo oblikovno veliko skupnega, oblikovno in po zasnovi vse do zadka, ki jih ločuje.

 

 

Torej, pokončno odrezan zadek in enake zadnje luči, kot pri karavanu. Peta, prtljažna vrata se odpirajo dokaj visoko in odkrivajo za ta razred razmerom velik 440-litrski prtljažnik. Prostorna notranjost sprejme do 5 odaslih. Fiat s Tipom stavi predvsem na ceno, ki bo pritegnila nove kupce, saj je osnovna različica petvratne kombilimuzine na voljo že za malenkost več kot deset tisoč evrov, z najzmogljivejšim in najbolj razširjenim motorjem 1,6-Multijet 120 KM, ki ga najdemo tudi v Giulietti, kot v terenskem Renegadu in z najbogatejšim paketom serijske opreme Lounge, se cena dvigne že na 19.290 evrov, kar glede na omenjeno ni pretirano.

 

 

Kdor bo sedel vanj bo prijetno presenečen. Pogled bo najprej padel na moderno armaturno ploščo s 7-palčnim multifunkcijskim ekranom na sredini s kamero za vzvratno vožnjo S sistemom Uconnect HD LIVE s 7-palčnim zaslonom se lahko poveže telefon prek tehnologije Bluetooth, pot lahko poiščemo s sistemom Uconnect NAV HD LIVE in zemljevidov 3D TomTom. Varnost je zagotovljena preko elektronskega nadzora stabilnosti (ESC) s sistemom pomoči pri speljevanju v klanec (Hill Holder), ki vključuje sistem proti blokiranju koles (ABS) z elektronskim dodajanjem zavorne sile (EBD), tu so meglenke s funkcijo osvetlitve cestišča v smeri vožnje in sistem nadzora tlaka v pnevmatikah.

 

 

Tipo je enostavno vodljiv in več kot solidno udoben, z visoko zanesljivo lego na cesti, homogeno odzivnostjo volana, ki ga po želji dodatno omehča funkcija City. Živahen, dokaj tih in varčen motor, ki v povprečju ne zahteva več kot 7 litrov,  se odločno odzove že pri nizkih vrtljajih in prav hitro pride do izraza celoten navor 320 Nm. Tipo potrebuje z mesta do 100 km/h 9,7 s in uradno doseže 199 km/h. Ne glede na nekatere drobne pomanjkljivosti v zvezi s končno izdelavo ponekod in nekaterimi materiali predstavlja Fiat Tipo vseeno prijetno presenečenje.

 

 

Pod kategorijo: AvtomobilizemFiatVozili smo

Tags:

RSSKomentarjev (0)

Komentarji so zaprti.