Crossoverji ali križanci, kot športni terenci so še vedno v vzponu. Uradne statistike  pravijo, da je že vsako četrto novo vozilo registrirano na evropskem trgu prav crossover oziroma kompaktni športni terenec. Zato ne preseneča, da se je tudi Mitsubishi odločil zanj. Ni pa povsem jasno, zakaj ga je Mitsubishi poimenoval po svojem cenjenem in dokaj popularnem kupeju izpred nekaj let. Kakorkoli, novemu Eclipse Cross, je težko očitati, da ni estetsko privlačen in sodoben, čeprav je dizajn prej japonski kot evropski, kar želijo doseči vse ostale konkurenčne neevropske znamke. Oblikovno agresiven prednji del poudarjata kromirana elementa v obliki bumeranga, izvor pa predvsem izdaja nalomljeno dvodelno steklo zadnjih vrat, v slogu Honde Civic, ki omejuje pregled nazaj.

Notranjost ustvarja dober občutek prostornosti, voznikov položaj je visok in pregleden, razen nazaj, kakovost materialov je dobra, še posebno osrednje konzole v temni oziroma črni barvi. Na armaturni plošči dominira 7-palčni zaslon, ki omogoča upravljanje z multimedijskimi vsebinami preko posebnega kvadratnega izbirnika na dotik, v obliki kvadratne ploščice na osrednjem delu konzole ob ročici menjalnika. Malo manj praktični so nekateri osnovni gumbi potovalnega računalnika skriti za volanom na levi strani armaturne plošče. Kljub padajoči liniji strehe je prostora nad glavami sedečih zadaj dovolj, tudi za višje od 1,80 m. Zadnja klop je vzdolžno pomična za 20 cm in prav tako naklon hrbtnega dela. Če je pomaknjena nazaj do kraja, v prtljažniku ostane le 355 litrov prostora, kar se lahko poveča do največ 1112 litrov. Višina spodnjega roba s 74 cm ni previsoka za nakladanje.

Motor je samo 1,5-litrski bencinski s turbinskim polnilnikom. Obilnih 120 kW/163 KM prenaša preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika na prednja kolesa. Z navorom 250 Nm je Mitsubishi Cross prepričljiv že od 1800 vrtljajev naprej, čeprav ni športen. Odlično požira neravno podlago pod kolesi, kljub mehkemu vzmetenju in 18-palčnimi platišči. Motor je zmogljiv, živahen in odziven. Od 0 do 100 km/h potebuje 9,8 s in z največjo hitrostjo preseže 200 km/h. Voznik bo cenil vodljivost, natančen volan, na trenutke sicer preveč neposreden, sunkovit in seveda povprečje porabe 7,2 l. Malo manj pa mu bo všeč mehkoba vzmetenja z na trenutke motečim nagibanjem, ki daje občutek nestabilnosti. Cena se začenja malenkost pod 20 tisoč, z malo boljšim paketom opreme je lahko tudi 23 ali 24 tisoč, kar pa je stvar subjektivne izbire.

 

 

Write A Comment