Hyundai i30 T-GDI 120 STYLE v evropskem slogu

Hyundai je novi i30 zasnoval in oblikoval v Nemčiji. Tudi oblikovalci so Nemci. Razlog je popolnoma jasen – približati se bolj kot doslej zahtevnemu evropskemu okusu. Dizajn tretje generacije pet-vratne kombilimuzine svežih in čistih linij poudarja izrazitejši sprednji del z veliko masko motorja, ozkimi žarometi in pokončnimi LED dnevnimi lučmi. Trenutnim oblikovnim smernicam sledi tudi upognjen lok strehe, estetsko vsekakor privlačen, s praktične plati pa funkcionalno omejen. Zaradi ožjega stekla mora voznik pri vzvratni vožnji ali parkiranju računati tudi na parkirne senzorje, sicer dinamično oblikovanega in po videzu športnega zadka.

 

 

 

V tem duhu je zasnovana notranjost, zračna in prostorna, z zanimivo formo armaturne plošče, rahlo vdolbeno, v zgornjem delu iz mehkih plastičnih materialov,  v spodnjem, na osrednji konzoli pa bolj grobih. Volanski obroč nudi dober oprijem, pogled na instrumentno ploščo odkrije enostavno in jasno grafiko. Novi multimedijski sistem z 8-palčnim zaslonom v osrednjem delu omogoča povezavo s pametnim telefonom, pri tem izkorišča protokola Apple CarPlay in Android Auto. Nov je tudi predal z brezžičnim polnjenjem mobilnih telefonov.

 

 

Sopotnikov naslon sedeža se z vrtljivim gumbom nastavlja dokaj natančno, voznikov je električno nastavljiv. Glavni nadzorni gumbi so dobro razporejeni, razen gumbov za nadzor mrtvih kotov in spremembe voznega pasu, ki sta rahlo skrita na spodnjem manj priročnem delu armaturne plošče, na levi strani volana. Hyundai i30 z dolžino 4,38 m in širino 1,80 m sprejme pet odraslih, vendar je kot običajno pravo potovalno udobje namenjeno le štirim. Prtljažnik s 395-litri je dokaj velik, pravilno oblikovan, vendar z z relativno visokim spodnjim robom, kar otežuje nakladanje težjih in večjih kosov prtljage. S podiranjem zadnje klopi ga lahko povečamo do 1.301 litra.

 

 

Novost je tudi trivaljni enolitrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom T-GDI s 120 KM, ki je po aktualni tehnološki modi zniževanja prostornine motorja ali »downsizinga«, živahen in ekonomičen. Primeren je za vse, ki i30 uporabljajo predvsem v mestu in ne delajo veliko kilometrov. Najvišja hitrost je 190 km/h, z mesta do 100 km/h doseže v manj kot 10 s. Povprečje porabe se giblje med 7-mimi in 8-mimi litri, skladno z živahno naravo motorja. Na daljših potovanjih pride do izraza eden bogatejših paketov serijske opreme Style, ki ima, gledano tudi cenovno s 16.390 evrov skoraj vse, veliko več od že omenjenega.

 

Pod kategorijo: AvtomobilizemHyundaiVozili smo

Tags:

RSSKomentarjev (0)

Komentarji so zaprti.