Ducati predstavlja XDiavel V4, motocikel, ki združuje drzno oblikovanje in napredno tehnologijo. Prenovljen v vseh pogledih, z izboljšano ergonomijo in udobjem, je prava kombinacija zapeljive estetike in vrhunske tehnike, ki nosi značilen italijanski Ducati DNK.
XDiavel V4 je ustvarjen za navduševanje, oblikovan za vladanje cestam in zasnovan, da izstopa. Združuje klasične lastnosti cruiserja s športnim značajem Ducatija, kar pomeni okretno in lahko vodljivo motorno kolo, ki zagotavlja največje udobje. Z napredno vzmetenjem in vrhunskimi zavorami obljublja varno in natančno vožnjo, prilagojeno različnim slogom in razmeram.
Tipična ergonomija cruiserja je bila v tej novi generaciji dodatno izboljšana. Krmilo je zdaj nameščeno nižje in bližje vozniku, medtem ko zadnje kolo ponuja 25 mm več hoda kot pri prejšnji generaciji. Kljub širini zadnje pnevmatike je XDiavel V4 presenetljivo okreten in preprost za upravljanje v vseh voznih razmerah.
S težo 229 kg postavlja XDiavel V4 nova merila v svojem segmentu. Od prejšnjega modela XDiavel 1260 je lažji za 6 kg, predvsem zahvaljujoč lahkemu aluminijastemu monokok okvirju in motorju V4 Granturismo. To mu zagotavlja večjo okretnost, še posebej pri počasnih manevrih.
Sedež, ki je 770 mm nad tlemi, ohranja značilno obliko “žlice”, tipično za cruiserje, vendar ponuja še več udobja z dodatnimi 54 mm pene v primerjavi z XDiavel 1260. Na voljo je tudi udobnejši sedež Comfort, ki ima še dodatnih 15 mm pene in preoblikovan zadnji del za boljše prileganje različnim postavam. Za tiste, ki želijo bolj športen videz, je možno zadnji sedež odstraniti in ga zamenjati s pokrovom.
Sovoznikovo udobje je prav tako izboljšano – sedež je za 30 % širši, 50 % daljši in ima 25 mm debelejšo peno ob straneh. Priložen je tudi zadnji ročaj, ki ga je mogoče enostavno namestiti za večjo varnost med vožnjo.
XDiavel V4 ima popolnoma nastavljivo vzmetenje s 50-milimetrsko USD vilico, ki omogoča prilagajanje stiskanja in prednapetosti na levi strani ter povratnega gibanja na desni strani. Zadnji amortizer ima ločen rezervoar in ponuja 145 mm hoda, kar je 25 mm več kot pri XDiavel 1260, kar povečuje udobje voznika in sopotnika.
Za vrhunsko zaviranje poskrbijo Brembo Stylema® radialne monoblok čeljusti, ki delujejo na dva 330-milimetrska plavajoča koluta. Na zadnjem kolesu se nahaja 265-milimetrski kolut s dvobatno čeljustjo prav tako iz Bremba.
Platišča z ekskluzivnim petkrakim dizajnom in obdelanimi površinami dopolnjujejo športno podobo motocikla. Sprednje kolo meri 3,5” x 17”, medtem ko zadnje navdušuje z osupljivo širino 8,0” x 17” in konkavnimi robovi. Zahvaljujoč enostranski nihajni roki zadnje kolo pride še bolj do izraza. Nameščena je pnevmatika Pirelli Diablo Rosso III v dimenziji 240/45 ZR17, ki zagotavlja izjemen oprijem in stabilnost.
XDiavel V4 bo na voljo od maja 2025.