Porsche bo pred svetovno javnostjo prihodnji teden na salonu v Ženevi razkril model Panamera Sport Turismo v kar petih izvedbah: kot Panamera 4, Panamera 4S, Panamera 4S Diesel, Panamera 4 E-Hybrid in Panamera Turbo. Sport Turismo se ponaša z močjo do 404 kW/550 KM. Prilagodljiv kot noben drugi predstavnik v tem prestižnem razredu, stavi na velik pokrov prtljažnika, nizek nakladalni rob, povečano prostornino prtljažnika in sedežni koncept 4+1 s čimer želi novi model Panamera izpolniti visoka pričakovanja glede funkcionalnosti in variabilnosti.
Sport Turismo v tehničnem in konceptualnem pogledu izkorišča vse inovacije modelske serije Panamera, povsem prenovljene ravno v preteklem letu. Sem spadajo digitalizirana armaturna plošča Porsche Advanced Cockpit, napredni asistenčni sistemi, kot so Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje, sistemi za podvozje, denimo krmiljenje zadnje preme in elektronski sistem prečnega stabiliziranja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport), ter zmogljivi motorji. Poleg tega velja: vse izvedbe Panamere Sport Turismo so serijsko opremljene s sistemom Porsche Traction Management (PTM) – aktivnim štirikolesnim pogonom z elektronsko uravnavano lamelno sklopko. Pri S-modelih je poleg tega v serijsko opremo vključeno tudi prilagodljivo zračno vzmetenje s 3-prekatno tehnologijo.
Enako kot kupejevsko športno limuzino Panamera, tudi različico Sport Turismo zaznamujejo dinamična proporcionalna razmerja, ki jim daje pečat Porschejev oblikovalski DNK. Vozilo meri v dolžino 5.049 milimetrov, v višino 1.428 milimetrov in v širino 1.937 milimetrov. Velika medosna razdalja meri 2.950 milimetrov. Stransko silhueto poleg tega zaznamujejo kratki karoserijski previsi in kolesa s premerom do 21 palcev. Od B-stebričkov naprej ima Sport Turismo povsem svojsko oblikovno zasnovo. Streha v zgornjem delu prehaja v prilagodljiv usmernik zraka. Naklonski kot strešnega usmernika zraka se glede na vozno situacijo in izbrane nastavitve vozila nastavlja v treh stopnjah. V voznih režimih Sport in Sport Plus se strešni usmernik zraka v ta položaj pomakne že pri hitrosti 90 km/h.
Panamera Sport Turismo je prvič opremljena s trisedežno zadnjo klopjo, oba zunanja sedeža sta v skladu s športnim in komfortnim značajem te modelske serije – zasnovana kot individualna sedeža s formulo 2+1. Dodatno je Panamero Sport Turismo mogoče naročiti v štirisedežni izvedbi z dvema električno nastavljivima individualnima zadnjima sedežema. Prostornina prtljažnika do zgornjega roba zadnjih sedežev znaša do 520 litrov (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: 425 Liter), kar je 20 litrov več kot pri izhodiščni športni limuzini.
Panamero Sport Turismo je že mogoče naročiti. Vstop na evropske trge je načrtovan za 7. oktober 2017, na ostale trge pa v mesecu novembru. Za novi Porsche bo sprva na voljo pet pogonskih agregatov, ki jih poznamo že iz športne limuzine. V Nemčiji se cene za Panamero 4 Sport Turismo (243 kW/330 KM) začnejo pri 97.557 evrih, za Panamero 4 E-Hybrid Sport Turismo (340 kW/462 KM sistemske moči) pri 112.075 evrih, za Panamero 4S Sport Turismo (324 kW/440 KM) pri 120.048 evrih, za Panamera 4S Diesel Sport Turismo (310 kW/422 KM) pri 123.975 evrih in za Panamero Turbo Sport Turismo (404 kW/550 KM) pri 158.604 evrih. Vse cene že vključujejo DDV.