Renault se je pod vodstvom Luca de Mea odločil ponovno obuditi zgodovinsko najbolj uspešne modele, vendar v sodobnem, električnem duhu prihodnosti. Po obujenem R5 bo konec leta 2024 na vrsti še Renault R4. Avtomobila si bosta delila mehaniko, toda namembnost bo različna. R5 bo mestni avtomobil, R4 pa križanec, dolg približno 400-410 cm. Če naj bi R5nasledil električni Twingo, bo R4 naslednik modela Zoe.


Oblikovno se bo Renault 4 zgledoval po konceptu Renault 4Ever Trophy prikazanem oktobra lani na avtomobilskem salonu v Parizu. Šlo naj bi za terensko oblikovanega malega križanca, s spodobno oddaljenostjo od tal, surovimi plastičnimi blatniki ob spodnjem delu avtomobila in strešnimi nosilci. Referenc na stari R4 ne manjka v tretjem stranskem steklu in v obliki maske, ki jo odlikuje tudi osvetljen okvir in dnevne luči “v oklepaju”.

V novem R 4 bo neuradno nameščena baterija s kapaciteto 42 kWh in motor s približno 140 KM, ki prenaša oprijem na prednji kolesi. Manjkal ne bo niti dodelan multimedijski sistem z Googlovimi storitvami.