Ford z novo izvedbo prihaja naproti zahtevam uporabnikov na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov. Veliko povpraševanje po teh zmogljivostih je predvsem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah. Tu ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, zato je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo (Heavy Duty).
Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami nudi najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo ali možnost prevoza do 10 evro-palet je trenutno največ na trgu. Nosilnost znaša do 950 kg po predelavi. Različica 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue za najzahtevnejšo uporabo (Heavy Duty) je skladna z emisijskimi standardi.3 Serijska izvedba razvije 130 KM in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa je na voljo tudi različica s 160 KM in 390 Nm navora. Obe različici motorja sta vrste Heavy Duty in omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar je idealno za ponudnike mednarodnih prevozov. Medosna razdalja novega modela v tem primeru meri 4522 mm, kar je največ med vsemi šasijami s kabino in sprednjim pogonom ter skupno maso vozila 3,5 tone.
 
	
										
					
 
			

 
			 
			 
			 
			