Audi Q3 se je z drugo generacijo predstavil v začetku leta, oblikovno svež, prostornejši, tehnično prenovljen po zgledu višjih razredov te znamke, z naprednejšim sistemom vzmetenja in glede na predhodnika večji v praktično vseh pogledih. Z dolžino 4,484 m, širino 1,849 in višino 1,585 m ponuja tudi večji in s praktičnega vidika bolj prilagodljiv notranji prostor. Odvisno od položaja naslonov zadnjih sedežev, meri prtljažni prostor od osnovnih 530 do 1.525 litrov, z električnim odpiranjem in zapiranjem prtljažnega prostora. V osnovi več kot prej. Preizkusili smo različico z vrha ponudbe z dvolitrskim TDI motorjem 140 kW7190 KM in paketom serijske opreme S line, z dodatnim izborom značilne oranžne barve te generacije, panoramsko stekleno streho, strešnimi letvami iz eloksiranega aluminija, 19-palčnimi aluminijastimi platišči, zatemnjenimi stekli in notranjostjo v usnju in alkatanari, če se omejim samo na najvidnejše.

Skladno z audijevimi standardi udobja in kakovosti izdelave, kot materialov, omogoča enostaven dostop do notranjosti in prtljažnega prostora, športnih sedežev s podaljškom sedalnega dela in dobro preglednost vse okoli vozila. Na osrednjem delu armaturne plošče je vozniku na voljo 10,1-palčni zaslon na dotik z bogato in pregledno ponudbo informacijsko zabavnih vsebin: MMI radio, MMI radio plus, MMI navigacija plus, ki med ostalim prepoznava voznikove želje, ki si jih je zapomnil v predhodnih dneh in predlaga najugodnejšo izbiro poti. Navigacijo dopolnjuje nabor storitev Audi Connect, ki je serijsko na voljo v najboljši izvedbi infotainmenta, z modulom za prenos podatkov. V dodatni ponudbi je med ostalim tudi Audi Connect navigacija & infotainment plus. Veliko pametnih funkcij iz nabora Audi Connect je združenih v aplikaciji MyAudi, ki povezuje mobilni telefon z vozilom in pretakanje glasbe.

Novi Q3 se je v marsičem približal večjemu Q5, ki se že pripravlja na korenitejšo prenovo. Udoben in odziven, zabaven v vožnji tudi na zahtevnejših podlagah, kjer pride do izraza štirikolesni pogon quattro in zanesljivo podvozje, ki učinkovito požira tudi kritčne cestne površine in v ovinkih ne dovoljuje večjega nagibanja karoserije. Hiter in uglajen 7-stopenjski menjalnik S line je optimalno usklajen z najodzivnejšim turbodizelskim motorjem v ponudbi in suvereno obvladuje vseh 190 KM, kot najvišji navor 400 Nm. Q3 z mesta do 100 km/h potrebuje 8 s in lahko brez večjega napora preseže 221 km/h. Povprečje porabe je s 7,7 litrov na 100 kilometrov vseeno dokaj zmerno. Ravno prav velik za daljša potovanja kot vsakdanjo uporabo. V mestu je pregleden, vendar zaradi položnega zadka podrejenega aerodinamiki vozila, širših zadnjih stebričkov in manjših stekel so vozniku marsikdaj v pomoč zadnji senzorji in parkirna kamera. Tudi za tretjega na zadnji klopi v sredini zaradi širokega sredinskega grebena ni preveč udobno. Skratka Q3 je kompaktni premijski SUV, za družine z višjim družinskim proračunom, ki lahko seže preko osnovnih 43.640 EUR, ne da bi kdo trenil z očesom in teh pri nas ni ravno tako malo. Tudi v primeru testne različice z bogato dodatno opremo za dobrih 57 tisoč.