Včeraj inovativen, danes navdih avanturistom in sodobnim popotnikom ali poslovnim uporabnikom v iskanju novih izzivov, alternativnih načinov potovanja ali poslovnih priložnosti v današnjem času. Tako razmišljajo pri Citroenu in ponujajo odgovor naraščajočemu povpraševanju po predelanih avtomobilih iz lastne zapuščine dostavnih vozil. Gre za ikono Type H z retro´ pridihom, ki jo na osnovi sedanjih modelov Jumper in Spacetourer v sodelovanju s Citroenom obuja eden od predelovalcev v Evropi.

Citroën Type H je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu 1947 kot naslednik modela TUB. Type H prevzel enake praktične lastnosti predhodnika (nizek prag nakladanja, prostor za glavo, drsna stranska vrata). Nihče si ni leta 1968 predstavljal, da bo dosegel tako dolgo življenjsko dobo. Do decembra 1981 so izdelali 490.000 enot. Privlačil je tako oblikovno, kot z nadvse inovativno zasnovo gospodarskega vozila tistega časa. Naprej pomaknjena kabina, karoserija iz ojačanega rebrastega jekla in prenos s pogonom na prednji kolesi so se obdržali skozi leta, brez večjih zunanjih sprememb. Ves čas je skušal dokazati veliko učinkovitost v vseh izvedenkah in vseh oblikah rabe. Pogosto so ga predelali v potujoči kiosk s hrano, uporabljali so ga vsi, od trgovcev do policistov: Bil je kultno vozilo tudi v hipijevskem obdobju »otrok cvetja«, konec 60-tih let.

Kultni H se sodeč po številnih modnih predelavah, ki jih vidimo danes vrača v moderni preobleki in z moderno tehnologijo. Sodobna retro prenova legendarnega kombija je razvita na osnovi Citroena Jumperja ali Spacetourerja. Dodatki iz poliestra z narebrenimi stranicami, s sprednjim delom okroglih žarometov in s peščeno barvo obuja videz legendarnega predhodnika. Notranjost je sodobno urejena in opremljena po okusu sodobnih nomadov. S citroenovo licenco ga izdeluje italijansko podjetje Carosserie Caselani iz Italije. Primeren je kot avtodom, potujoči kiosk s hrano, za potujočo trgovino in podjetja, ki opravljajo najrazličnejše mobilne promocije.