BMW i4 in BMW iX predstavljata naslednji korak pri preoblikovanju skupine BMW proti cilju 50-odstotnega svetovnega deleža prodaje popolnoma električnih vozil v letu 2030.

V Munchnu poudarjajo, da predstavlja popolnoma električna mobilnost osrednji del strategije znamke BMW. BMW i4 naj bi bilo prvo električno vozilo bavarske znamke, osredotočeno izključno na vozno dinamiko. Lokalni užitek v vožnji brez emisij, vrhunska kakovost brez kompromisov in individualizacija, usmerjena k kupcem, prvič prihajajo v tradicionalno jedro srednjega segmenta. BMW i4 združuje BMW-jevo športno tehnologijo in paleto, ki prepriča tudi na dolgih potovanjih z elegantnim dizajnom, prostornostjo in uporabnostjo Gran Coupéja.

Na trgu je napovedan novembra 2021. Na voljo bo z dvema različicama: BMW i4 M50 kot prvi povsem električni BMW-jev model s 400 kW/544 KM, s pogonom na vsa kolesa in dosegom do 510 kilometrov v ciklu WLTP; BMW i4 eDrive40 z 250 kW/340 KM, s klasičnim pogonom na zadnja kolesa in dosegom do 590 kilometrov v ciklu WLTP.

Integrirana uporaba vseh sestavnih delov pogonskega sklopa in podvozja na osnovi dosedanjega strokovnega znanja, ustvarja uveljevljene BMW-jeve dinamične vozne sposobnosti, hitro pospeševanje v ravni črti, in visoko udobje na dolgih razdaljah.

BMW i4 M50 lahko računa na spodbujevalnik Sport Boost za dinamično dovajanje moči obeh elektromotorjev z največjo močjo in največjim sistemskim navorom 795 Nm. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde. BMW i4 eDrive40 z največjim sistemskim navorom 430 Nm pa od 0 – 100 km / h v 5,7 sekunde.

Kombinirana polnilna enota omogoča uporabo DC polnilnih postaj z močjo do 200 kW. Doseg lahko v 10 minutah na tovrstnih postajah povečate za kar 164 kilometrov (BMW i4 eDrive40) in 140 kilometrov (BMW i4 M50). BMW Charging naj bi omogočal posebne cene za javne polnilnice in močne polnilnice IONITY.