Po štirih letih je Fiat modelu 500X privoščil nekaj svežine, predvsem nove odbijače v terenskem slogu za različico Cross in City Cross, kot v našem primeru, novo obliko žarometov, boljšo varnostno opremo in seveda nove bencinske motorje, na čelu z živahnim 1,3-litrskim turbo motorjem 150 KM nove generacije, na voljo samo s samodejnim menjalnikom TCT. S prenovo je serijska oprema bogatejša za sistem samodejnega vzdrževanja smeri vožnje in branja prometnih znakov, z izpisom omejitev hitrosti vidnim na instrumentni plošči. Radarski tempomat in sistem nadzora mrtvih kotov, kamera za vzvratno parkiranje in tipalo za preprečitev trka, so žal na spisku opreme za doplačilo. Kateri od omenjenih, za varnost pomembnih dodatkov bi lahko bil na voljo tudi serijsko.

 

 

Notranjost vozila, razen osveženih materialov ne prinaša večjih novosti. Značilna armaturna plošča ohranja osrednji del na desni strani z retro videzom pločevine v barvi karoserije in skritim nehlajenim predalom nad običajnim pokritim. Grafika instrumentov je bolj čitljiva kot prej, volanski obroč ima novo prevleko. Ne glede na to, da je kakovost materialov boljša spredaj kot zadaj, kjer je prostora za dva, daje 500X v celoti dober vtis, tako glede kakovosti kot izdelave. Prtljažnik s 350 litri ni med večjimi. Marsikateri konkurenčni je večji.

Novi 1,3-litrski motor s turbinskim polnilnikom 110 kW/150 KM je nastal po zgledu 1,0-litrskega trivaljnika in je z enako tehnologijo občutno bolj odziven, živahnejši in tišji. Z mesta do 100 km/h potrebuje 9,1 s in lahko doseže najvišjo hitrost 200 km/h. Robotizirani 6-stopenjski menjalnik TCT z dvojno sklopko menjuje hitro in komaj opazno, vendar se včasih zdi, da ni ravno preveč odločen, katero prestavo izbrati. Toda ne glede na to bi se v tej kombinaciji vseeno odločil prej zanj kot za ročni. Kakšen pomislek bi imel le nad relativno visokim povprečjem porabe 9,8 l/100 km, kar je povprečno kar 3 litre nad uradno porabo, če avto voziš tako kot si želi njegovih 150 ‘konj’, toda še vedno brez pretiravnja na cesti. Če ne, ne vem, zakaj bi jih izbral toliko. In to ni edini primer, ne samo v tem razredu čistejših motorjev z znižano prostornino. Če to sprejmete, potem boste nad Fiatom 500X z bencinskim 1,3-litrskim motorjem navdušeni, ne glede na ceno 21.190 EUR po ceniku, v nasprotnem  lahko še vedno izberete enako in le 600evrov cenejšo dizelsko različico.